بررسی ۴ پرونده در کمیته‌فنی دفاتر خدمات مسافرتی کردستان معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از بررسی ۴ پرونده در جلسه کمیته‌فنی بدوی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در این‌باره گفت: در این جلسه مدارک و مستندات […]

بررسی ۴ پرونده در کمیته‌فنی دفاتر خدمات مسافرتی کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از بررسی ۴ پرونده در جلسه کمیته‌فنی بدوی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در این‌باره گفت: در این جلسه مدارک و مستندات شغلی و همچنین اطلاعات تخصصی متقاضیان بررسی و با رأی اعضای کمیسیون، با درخواست صدور یک مجوز در شهرستان سنندج موافقت شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان اظهار کرد: همچنین با یک درخواست مخالفت و بررسی دو درخواست نیز مجدداً به جلسه بعدی موکول شد.

او عنوان کرد: دفاتر خدمات‌مسافرتی از بازوان اصلی گردشگری هستند که با ارائه خدمات مطلوب به مسافران می‌توانند نقش مهمی را در توسعه صنعت گردشگری استان داشته باشند.

وطن‌دوست افزود: امیدواریم با هم‌گرایی و هم‌‎دلی میان متولیان بخش دولتی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و تحکیم زنجیره گردشگری در استان گام‌های مثبتی برداریم.