دعوت ۲۲ هندبالیست سپاهان به اردوی تیم‌های ملی پایه ۲۲ هندبالیست سپاهان به اردوی تیم‌های ملی پایه دعوت شدند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، بنا بر اعلام روابط‌عمومی باشگاه سپاهان نخستین اردوی آمادگی پایگاه‌های ملی هندبال در دو گروه در رده سنی نونهالان از روز گذشته تا ۲۴ آذرماه به میزبانی استان و شهر […]

۲۲ هندبالیست سپاهان به اردوی تیم‌های ملی پایه دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، بنا بر اعلام روابط‌عمومی باشگاه سپاهان نخستین اردوی آمادگی پایگاه‌های ملی هندبال در دو گروه در رده سنی نونهالان از روز گذشته تا ۲۴ آذرماه به میزبانی استان و شهر اصفهان در حال برگزاری است.

براین‌اساس اردوی گروه اول از ۲۱ تا ۲۲ و گروه دوم از ۲۲ تا ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود؛ در گروه اول ۵۴ و در گروه دوم ۴۴ بازیکن به این اردو دعوت شده‌اند.

امیرعلی احمدیان، متین رفیعی، امیرمحمد ملکوتی، سید دانیال میرحسینی، عرشیا عبودیان، محمدحسن رضایی، سعید داوری، سید ابوالفضل حسینی، آرتین مهدوی، معراج بابایی، عباس احمدی، محمد رفیعی، محمد ترکش، کمیل کمالی، محمدطاها کمالی، علی تیموری و محمد احمدی بازیکنان تیم نوجوانان سپاهان هستند که به این اردو دعوت شدند.

همچنین سید احسان حسینی، محمد معین غلامی، محمد خسروی، امیرعلی محقق و امیرمحمد فاضل از تیم نونهالان سپاهان در این اردو حضور دارند.