رژیم صهیونیستی از بیم افزایش عملیات گروههای مقاومت فلسطین همزمان با تعطیلات یهودی، از تشدید تدابیر امنیتی خود در کرانه باختری و مرز نوار غزه و بستن گذرگاههای ارتباطی این مناطق خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از پایگاه خبری النشره، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در کرانه باختری […]

رژیم صهیونیستی از بیم افزایش عملیات گروههای مقاومت فلسطین همزمان با تعطیلات یهودی، از تشدید تدابیر امنیتی خود در کرانه باختری و مرز نوار غزه و بستن گذرگاههای ارتباطی این مناطق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از پایگاه خبری النشره، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در کرانه باختری برای روزهای نهم و شانزدهم اکتبر به خاطر اعیاد یهودی محدویت کامل و همه جانبه برقرار و این منطقه به طور کامل بسته می شود و گذرگاههای ارتباطی فلسطین اشغالی با نوار غزه نیز بسته خواهد شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این محدودیت همه جانبه در یکشنبه نهم اکتبر ساعت۱۶ آغاز و روز بعد ساعت ۲۳:۵۹ به وقت محلی برداشته می شود.

وی گفت که هفته بعد نیز روز یکشنبه (۱۶ اکتبر) محدودیت کامل و همه جانبه در کرانه باختری از ساعت ۱۶ آغاز می شود و روز بعد ساعت ۲۳:۵۹ برداشته می شود.

سران رژیم صهیونیستی از بیش از دو ماه اخیر و بویژه بعد از تجاوز نظامی سه روز این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.

با وجود همه این تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی، مردم و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری بر شدت عملیات خود علیه نظامیان و شهرک نشینان این رژیم در کرانه باختری افزوده اند؛ به گونه ای که صدای بسیاری از رسانه ها و تحلیلگران صهیونیست را درآورده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها ربوده است.