به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام سردار”علی آزادی ” فرمانده انتظامی استان بدین شرح است:رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید و خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام سردار”علی آزادی ” فرمانده انتظامی استان بدین شرح است:
رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید و خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.
خوشا به حال آنان که عاشقانه به استقبال ضیافت الهی رفته، وجود خویش را با زمزمه‌های دعا و نوای دلنشین مناجات صفا دادند و با درک لیله‌القدر که بهتر از هزار ماه است راه سعادت و نیکبختی را پیش گرفتند و اینک با قلبی مطمئن به استقبال عید سعید فطر می‌روند.
عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبار روبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند.
عید فطر، روز شادمانی پارسایان و پرهیزگارانی است که با برچیدن زنجیر تعلقات مادی و مهار خواهش های نفسانی خویش درخواست توبه و بازگشت شان به درگاه خداوند یکتا مقبول افتاده است و طلیعه ماه شوال پرهیزگاران را در جشن عبادت و امساک به همخوانی می خواند تا خدای را شاکر شوند.
اینجانب حلول ماه مبارک شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر، این روز الهی که روز پاداش دادن به بندگان صالح و صابر خداوند است را به مردم شریف کردستان و همکاران سخت کوش در مجموعه فرماندهی انتظامی استان را صمیمانه تبریک می گویم.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان