مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در آستانه ۳۱ شهریورماه با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کریم زارع با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی بزرگ مردانی است که در حساس‌ترین برهه تاریخ معاصر ایران اسلامی به […]

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در آستانه ۳۱ شهریورماه با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کریم زارع با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی بزرگ مردانی است که در حساس‌ترین برهه تاریخ معاصر ایران اسلامی به فرمان ولی‌فقیه زمان و با تأسی از نهضت عاشورا و کربلا، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و با اهدای خون خود به بالاترین مقصد کمال انسانی نائل شدند و ملت ایران عزت و افتخار امروز خود را در عرصه جهانی متاثر از خون پاک شهدا می‌داند. متن پیام به شرح زیر است:

دفاع مقدس احیا‌کننده اتحاد مردمی بود که سالیان متمادی استعمار حاکم بر رژیم طاغوت، خودباوری و ارزش‌های اسلامی را از آنها ستانده بود و آن‌ها بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند تا برای عزت و عظمت دین‌شان، جامعه‌ای خودشکوفا داشته باشند.

 بی تردید هفته بزرگداشت” دفاع مقدس” که به فرموده مقام معظم رهبری ” اوج افتخارات ملت ایران است” فرصت ارزشمندی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم مردم، به‌ویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معزز شهدا تبریک عرض کرده و از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسألت دارم.

کریم زارع

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان