هوای ناسالم اصفهان برای عموم شهروندان شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز پنجشنبه هجدهم آبان با میانگین ۱۵۴ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه هجدهم آبان […]

هوای ناسالم اصفهان برای عموم شهروندان

شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز پنجشنبه هجدهم آبان با میانگین ۱۵۴ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه هجدهم آبان ماه با میانگین ۱۵۴ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش میدان انقلاب با ۱۶۳، پارک زمزم با ۱۶۲، خیابان پروین با ۱۷۴، خیابان احمد آباد با ۱۵۵، زینبیه با ۱۷۰، خیابان فرشادی با ۱۵۲، خیابان فیض با ۱۵۷ و بولوار کاوه با ۱۵۴ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

امروز شاخص هوا در خیابان ۲۵ آبان با ۱۵۰، دانشگاه صنعتی با ۱۱۳، رهنان با ۱۲۳، بزرگراه خرازی با ۱۴۴، سپاهان شهر با ۱۳۹، میرزا طاهر با ۱۴۹ و ولدان با ۱۰۹ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد و در ایستگاه کردآباد با ۲۴۵ AQI در وضعیت بنفش و بسیار ناسالم است.

امروز شاخص هوا در شاهین شهر با ۶۹ AQI در وضعیت قابل قبول و قهجاورستان با ۱۶۹ AQI قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در مبارکه با ۱۰۷ AQI نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، سجزی زرین‌شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.