برگزاری هفته فرهنگی محله «کلمه‌خواران» در هفته فرهنگی اصفهان رئیس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: هفته فرهنگی محله تاریخی کلمه‌خواران مقارن با هفته فرهنگی اصفهان از یکم تا ششم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسن همتیان با اعلام این […]

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: هفته فرهنگی محله تاریخی کلمه‌خواران مقارن با هفته فرهنگی اصفهان از یکم تا ششم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسن همتیان با اعلام این خبر گفت: کلمه‌خواران واقع در خیابان سلمان فارسی از جمله کهن‌ترین محلات منطقه چهار و از قدیمی‌ترین روستاهایی است که به شهرداری الحاق شده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری رویدادهای هفته فرهنگی، محلات کم برخوردار در اولویت قرار گرفته‌اند، گفت: برگزاری هفته فرهنگی ویژه دیگر محلات منطقه چهار نیز در دستور کار قرار دارد و به مرور برای تمامی محلات منطقه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه چهار اصفهان با بیان اینکه رویدادهای ویژه‌ای به مناسبت هفته فرهنگی محله کلمه‌خواران برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: شادپیمایی عروسکی، برنامه رصد آسمان، مسابقه عکاسی از برنامه‌های فرهنگی، رویداد کلمه‌خواران قدیم، مسابقه اذان، جشنواره بازی‌های بومی و محلی، نشست پیشینه تاریخی محله کلمه خواران، برپایی میز خدمت، پایش سلامت، کارناوال محله، رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی محله، جشنواره ابربازی‌ها، بازی‌های رومیزی و بازی‌های الکترونیکی و فراخوان نمایشگاه عکس‌های قدیمی محله از رویدادهایی است که طبق برنامه زمان‌بندی شده از اول تا ششم اردیبهشت‌ماه در این محله برگزار می‌شود.