دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد به دانشجویان نوبت دوم و شهریه‌پرداز ارشد و دکتری که در سنوات مجاز می‌باشند وام شهریه تعلق می‌گیرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا، بر این اساس متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۲۷ آبان ماه سال جاری نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند. البته امکان ثبت […]

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد به دانشجویان نوبت دوم و شهریه‌پرداز ارشد و دکتری که در سنوات مجاز می‌باشند وام شهریه تعلق می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا، بر این اساس متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۲۷ آبان ماه سال جاری نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند. البته امکان ثبت درخواست وام در پرتال صندوق رفاه وزارت بهداشت برای دانشجویان ورودی ۱۴۰۱ متعاقبا اعلام خواهد شد.

بنا بر اعلام این دانشگاه تربیت مدرس، مدارک لازم جهت دریافت وام شهریه شامل ارائه اصل سند تعهد محضری به همراه کپی حکم کارگزینی ضامن(کارمند رسمی یا پیمانی) یا مشاغل آزاد با جواز کسب است.
دانشجویان متقاضی می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه تربیت مدرس به نشانی “www.portal.srd.ir ” نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
متقاضیان وام باید در مقطع تحصیلی قبل تسویه حساب کرده باشند تا دانشگاه تربیت مدرس آنان را در سیستم صندوق رفاه فارغ التحصیل اعلام نموده باشد. در غیر این صورت امکان ثبت و تایید درخواست وام مقدور نخواهد بود.
سقف وام قابل اعطا برای دانشجویان کارشناسی ارشد در ۴ نوبت، هر نوبت به مبلغ ۴۰ میلیون ریال و برای دانشجویان مقطع دکتری در ۸ نوبت، هر نوبت به مبلغ ۵۰ میلیون ریال است