تفکر بسیجی گفتمان غالب در بین ملت‌های آزاده دنیا تفکر بسیجی به گفتمان غالب در بین ملت‌های آزاده دنیا تبدیل شده و خواب مستکبران عالم را آشفته نموده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگاران به […]

تفکر بسیجی گفتمان غالب در بین ملت‌های آزاده دنیا

تفکر بسیجی به گفتمان غالب در بین ملت‌های آزاده دنیا تبدیل شده و خواب مستکبران عالم را آشفته نموده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت پنجم آذر ماه سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین،ضمن تبریک این روز تاریخی افزود ؛ این روز یکی از درخشان‌ترین برگهای زرین انقلاب شکوهمند اسلامی است که حضرت امام خمینی(ره) فرمان صدور آن را به عنوان مدرسه عشق و مکتب مجاهدان و محل پرورش انسانهای آزاده و نستوه که بدون هیچ چشمداشت مادی به جهت کسب رضایت الهی و تحقق آرمان‌های بلند مکتب اسلام تلاش می‌نمایند صادر نمود.
و اینک این شجره طیبه پس از گذشت ۴۴ سال به در ختی تنومند تبدیل شده و به عنوان موتور پیشران انقلاب ، اعتلای نظام مقدس اسلامی را در عرصه‌های مختلف در سطح عالم رقم زده است.
ایشان در ادامه‌ خاطرنشان کرد؛ اگر هیمنه رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی در دنیا توسط جبهه مقامت فلسطین درهم شکسته شده است و آمریکای جنایتکار علیرغم صرف میلیاردها دلار در منطقه‌ خاورمیانه و کشورهایی نظیر عراق و افغانستان فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد. به جهت گسترش تفکر بسیجی در منطقه است.
واینک در سایه این تفکر ناب الهی عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا سواحل باب المندب و دریای مدیترانه و از سویی دیگر تا عمق آمریکای لاتین و آفریقا گسترش پیدا کرده است.
این استاد حوزه ودانشگاه درپایان افزود؛ به حول قوه‌ الهی تفکر بسیج مرزهای اعتقادی، تاریخی وجغرافیایی را درنوردیده و اکنون به عنوان گفتمان غالب در بین ملتهای آزاده و عدالتخواه دنیا تبدیل شده و خواب را از چشمان نظام سلطه وصهیونیسم بین‌الملل ربوده و رؤیای مستکبران عالم را پریشان نموده است.