چند نفر از عاملین به شهادت رساندن شهید حافظ امنیت کردستان دستگیر شدند سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه بیت المقدس کردستان طی اطلاعیه ای از دستگیری تعدادی از عاملین به شهادت رساندن حسین یوسفی شهید حافظ امنیت خبر دادند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ چهار نفر از […]

چند نفر از عاملین به شهادت رساندن شهید حافظ امنیت کردستان دستگیر شدند

سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه بیت المقدس کردستان طی اطلاعیه ای از دستگیری تعدادی از عاملین به شهادت رساندن حسین یوسفی شهید حافظ امنیت خبر دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ چهار نفر از عوامل دخیل در شهادت مظلومانه شهید حافظ امنیت حسین یوسفی ، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه بیت المقدس کردستان دستگیر شدند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است که؛ به برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه هشدار می دهیم که انقلاب اسلامی همچنان با قدرت و صلابت در صحنه است و تأمین امنیت مردم خط قرمز ماست و با هیچ یک از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت تعارفی ندارد و
تعداد دیگری هم  شناسایی و اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری آنها در دست اقدام است.

گفتنی است؛ سرهنگ شهید حسین یوسفی از نیروهای بومی استان کردستان بود که روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه در حین عزیمت به منزل شخصی خود با ضربات چاقو و قمه اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان