امنیت،حفظ تمامیت ارضی، عدالت محوری در توزیع امکانات و مردمی‌بودن رمز ماندگاری و تداوم انقلاب است اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در جمع مردم خونگرم روستای چولبلاغ و روستاهای بخش کرفتو شهرستان دیواندره با تأکید برمردمی بودن انقلاب اسلامی گفت: برای پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت‌های زیادی انجام شد تا ملت […]


امنیت،حفظ تمامیت ارضی، عدالت محوری در توزیع امکانات و مردمی‌بودن رمز ماندگاری و تداوم انقلاب است


اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در جمع مردم خونگرم روستای چولبلاغ و روستاهای بخش کرفتو شهرستان دیواندره با تأکید برمردمی بودن انقلاب اسلامی گفت: برای پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت‌های زیادی انجام شد تا ملت ایران بعد از قرن‌ها از زیر یوغ حکومت های استبدادی خارج شود.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان روز چهارشنبه ١۵ بهمن ماه سالجاری و همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در مراسم جشن انقلاب که در روستای چولبلاغ از توابع شهرستان دیواندره برگزار شد ، در جمع مردم خونگرم این روستا اظهار داشت: برای پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت‌های زیادی انجام شد تا ملت ایران بعد از قرن‌ها از زیر یوغ حکومت های استبدادی خارج شود.


وی بیان داشت:انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم ایران است و هیچ قوم، حزب و مجموعه‌ای حق مصادره آن را ندارد.
محمدی با بیان اینکه در هر جای کشور پرچمی از مبارزه برای اقتدار انقلاب اسلامی بلند است ، شاکله انقلاب اسلامی با همه انقلاب ها را متفاوت دانست.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان افزود: همه انقلاب‌ها در طول تاریخ به غرب و شرق وابستگی داشته‌اند و بعد از مدتی به انحراف کشیده شده‌اند اما انقلاب اسلامی همچنان بعد از چهل و پنج سال با اقتدار به مسیر تعالی خود ادامه می دهد.
وی در ادامه با اشاره به سفرهای آیت الله رئیسی به استان کردستان گفت:خوشبختانه در سفر دوم ریاست جمهوری به استان کردستان شاهد افتتاح پروژه های متعددی با ارزش روز بیش از ٣۶ هزار میلیارد تومان بودیم که در دور دوم سفر نیز اعتباری بالغ بر ١۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و کلنگ زنی پروژه های پیشران مصوب شد که در نوع خود بی نظیر و نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به استان کردستان است.


محمدی تکمیل پروژه های نیمه تمام و رفع مشکلات ساختاری استان را از اولویت های جدی مسئولین دولت سیزدهم در استان کردستان برشمرد و افزود : استاندار کردستان با رویکرد حل مسئله و اعتقاد به اصل توزیع متناسب امکانات تا کنون بیش از ١٢٠ سفر شهرستانی را با هدف اطلاع دقیق و بازدید میدانی از مشکلات و چالش های استان انجام داده است که خود نشانگر عزم دولتمردان بر رفع مشکلات مردم و دستیابی به توسعه متوازن است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اشاره به رشد اعتبارات استانی نیز گفت : خوشبختانه در سال گذشته شاهد رشد ۴۶ درصدی اعتبارات بودیم که جایگاه استان به رتبه دهم کشوری ارتقاء یافت و امیدواریم با پیگیری های مجدانه استاندار و سایر مسئولین ارشد استانی و همچنین مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور شاهد ادامه این روند در سالجاری نیز باشیم .
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه عمرانی استان نیز بیان داشت : در سالجاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل های مختلف برای استان پیش بینی شده است که با تخصیص آن شاهد تحولی بزرگ در استان خواهیم بود.
وی با تأکید بر عزم دولت جهت کاهش مشکلات روستاهای شهرستان دیواندره نیز گفت : در راستای رفع محرومیت زدایی، آسفالت و بهسازی راه های روستایی و اجرای طرح های هادی در روستاهای شهرستان دیواندره برنامه ریزی ویژه ای در سال آینده انجام خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت : انتخابات نمونه بارز مردم سالاری دینی است و بر هر ایرانی واجب است تا برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سهیم بودن در آینده کشور و استان خود حضور باشکوهی را همچون انتخابات سنوات گذشته رقم بزند که امیدواریم مردم ولایت مدار و با بصیرت استان فرهنگی کردستان با حضور گسترده خود علاوه بر تعیین سرنوشت خود و کشور، در مقابل هجمه های دشمنان ملت و انقلاب همچون گذشته سرافزار و سربلند باشند.