رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که جهان در مسیر تغییر است و آمریکا هیچگاه از اعراب حمایت نکرده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از پایگاه خبری العهد، «السید ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در مراسم افتتاحیه موزه جهانگردی و جهاد بعلبک اظهار داشت: ما برنامه‌هایی از […]

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که جهان در مسیر تغییر است و آمریکا هیچگاه از اعراب حمایت نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از پایگاه خبری العهد، «السید ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در مراسم افتتاحیه موزه جهانگردی و جهاد بعلبک اظهار داشت: ما برنامه‌هایی از این دست اعم از مکان‌های دیدنی، نمایشگاه‌ها، موزه‌ها و غیره را اجرا می‌کنیم تا پیروزی‌ها و دستاوردها از بین نرود.

ابراهیم امین السید گفت: آنچه از موزه خودروهای نظامی خواهید دید، گواهی بر توانایی و کارآمدی مقاومت و شکست و ضعف دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار بود تمام ارتش‌های جهان علیه جوانان مقاومت متحد شوند و علیه آنها به ویژه در سوریه اقدام کنند، ایمان، یقین و عزم و اراده این جوانان خدشه دار نمی‌شد.

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان ادامه داد: جوانان مقاومت با وجود همه چالش‌ها به نوشتن و رقم زدن شکوه و عزمت و پیروزی‌های پیاپی ادامه دادند.

ابراهیم امین السید همچنین تاکید کرد: آمریکا هرگز با اعراب نبوده و همیشه به فکر خویش و منافعش است.

وی همچنین با اشاره به تحولات در قاره آفریقا و به ویژه اتفاقات اخیر در نیجر تاکید کرد: جهان پیرامون ما در حال تغییر است و منتظر انقلاب استقلال از ظالمان و طاغوت‌ها در آفریقا باشید و این چهره جهان را تغییر خواهد داد.

حزب الله لبنان عصر امروز موزه جهادی (قصه خورشید برای زمین) را در بعلبک و زیر نظر رئیس شورای سیاسی حزب الله، و با حضور علما، سیاستمداران، چهره‌های اجتماعی و مردمی افتتاح کرد.

در این موزه تجهیزات و خودروهای نظامی به غنیمت گرفته شده توسط مقاومت لبنان از سال ۱۹۸۲ (سال تهاجم رژیم صهیونیستی به لبنان) تا کنون به نمایش گذاشته شده است.