کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد ریالی در اصفهان جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد ریالی و دستگیری ۲ متهم در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان سردار”محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری […]

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد ریالی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد ریالی و دستگیری ۲ متهم در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان سردار”محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وصول شکایت هایی از سوی شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از طریق فروش پوشاک رسیدگی به موضوع در دستور کارکارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد کلاهبرداران با توسل به مانور های متقلبانه و با معرفی خود به عنوان یکی از مدیران و شرکاء برند خارجی پوشاک و پارچه  و به بهانه فروش محصولات خود، ۸ نفر از شهروندان اصفهانی را اغفال و پس از اخذ حدود ۱۹۰ میلیارد ریال از مال باختگان، متواری شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با انجام تحقیقات تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت کلاهبرداران که ۲ نفر آقا و خانم بودند شناسایی و مشخص شد متهمان از یکی از استان های شمالی به سمت اصفهان در حرکت هستند که ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات ضربتی توسط کارآگاهان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۸ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال اعتراف کرده که در این خصوص پرونده تشکیل و  برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.