اهدای سرویس اینترنت به خانواده تعدادی از بیماران صعب العلاج مخابرات منطقه اصفهان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود، اقدام به اهدای سرویس اینترنت به تعدادی از خانواده های دارای بیماران صعب العلاج نمود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، مخابرات منطقه اصفهان در […]

مخابرات منطقه اصفهان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود، اقدام به اهدای سرویس اینترنت به تعدادی از خانواده های دارای بیماران صعب العلاج نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، مخابرات منطقه اصفهان در جواب به درخواست کانون حمد ایرانیان مبنی بر کمک به خانواده‌های دارای بیماران صعب العلاج تحت حمایت این کانون، سرویس ADSL تعداد ۱۲ خانوار تحت حمایت این کانون را تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۳ تمدید و به میزان ۲۰۰ گیگ ترافیک مازاد نیز به هر مشترک در قالب هدیه ارائه کرد.

همچنین با توجه به قطعی بدهی برخی از مشترکین لیست اعلامی این کانون، توسط کارکنان خیر، بدهی مشترکین پرداخت و سرویس اینترنت آنها فعال گردید.

شایان ذکر است این اقدام پسندیده، به پیشنهاد خبرنگار متعهد و دلسوز خانم شهزاد بهادری و به دستور مهندس شاه میرزایی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان انجام شد.