یک رسانه صهیونیست از افزایش تعداد کشته های صهیونیست‌ها به ۱۵۰ نفر و زخمی ها به ۵۴۵ نفر و حمله یک مبارز فلسطینی به یک شهرک صهیونیست‌نشین در کرانه باختری خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، اورژانس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲ آمبولانس اسرائیلی تحت کنترل […]

یک رسانه صهیونیست از افزایش تعداد کشته های صهیونیست‌ها به ۱۵۰ نفر و زخمی ها به ۵۴۵ نفر و حمله یک مبارز فلسطینی به یک شهرک صهیونیست‌نشین در کرانه باختری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، اورژانس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲ آمبولانس اسرائیلی تحت کنترل نیروهای حماس درآمده است.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» همچنین از تداوم حملات موشکی حماس به غزه در ۶ ساعت و نیم گذشته خبر داد و نوشت: نیروی هوایی ارتش اسرائیل، ۱۷ پایگاه نظامی حماس و چهار مقر فرماندهی آن را هدف قرار داده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نیز از بستری شدن ۵۴۵ نفر از زمان شروع حمله حماس به سرزمین های اشغالی خبر داد و نوشت: تعداد کشته ها ۱۵۰ نفر است اما احتمال افزایش آنها در ساعات آینده وجود دارد.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» همچنین به نقل از مقامات امنیتی در کرانه باختری اعلام کرد که یک فلسطینی نیز در شهرک «بیت آریه» در شمال غرب کرانه باختری به نگهبان درب ورودی شهرک حمله کرده که در این درگیری، این فلسطینی زخمی شده است.

این روزنامه به نقل از منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی از بستری شدن بیش از یکصد صهیونیست در بیمارستان ها خبر داد و حال تعدادی از آنها را وخیم گزارش کرد.

منابع بیمارستانی در شهرک صهیونیست نشین «بئرشعبا» از پذیرش ۸۰ زخمی خبر داده اند که حال تعدادی از آنها وخیم است.

منابع بیمارستانی تل آویو نیز از درمان ۱۷ صهیونیست زخمی خبر داده اند که حال ۲ نفر از آنها وخیم است.

مراکز بهداشتی در منطقه «کاپلان» نیز از درمان ۲۱ صهیونیست زخمی خبر دادند که حال ۲ نفر از آنها وخیم است.

در همین حال برخی منابع خبری صهیونیستی خبر دادند که ۱۰۰۰ نیروی فلسطینی در عملیات امروز وارد شهرک های اسراییلی شده اند و درگیری ها ادامه دارد و نوار غزه اکنون شاهد حملات هوایی است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که نیروهای این رژیم در برخی شهرک‌ها در حال درگیری خانه به خانه با مبارزان مقاومت اسلامی فلسطین هستند و جنگنده‌های ارتش این رژیم چند منطقه را در شرق شهر غزه هدف قرار دادند.

روزنامه «یدیعوت احارونوت» نیز گزارش داد که شرکت های هواپیمایی خارجی، پروازهای خود را به سرزمین های اشغالی لغو کردند.

در همین حال خبر رسیده که نیروهای تقویتی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهرک های صهیونیستی اطراف غزه اعزام شده اند.

منابع خبری فلسطین هم از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.