اردوگاه فلسطینی نشین یرموک واقع در حومه جنوبی شهر دمشق که از آن به عنوان مرکز فلسطینیان در خارج از سرزمین‌های اشغالی یاد می‌شود، میزبان مراسم گرامی داشت شهدای غزه بود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری صداوسیما از دمشقردوگاه فلسطینی نشین یرموک واقع در حومه جنوبی شهر دمشق که از […]

اردوگاه فلسطینی نشین یرموک واقع در حومه جنوبی شهر دمشق که از آن به عنوان مرکز فلسطینیان در خارج از سرزمین‌های اشغالی یاد می‌شود، میزبان مراسم گرامی داشت شهدای غزه بود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری صداوسیما از دمشق
ردوگاه فلسطینی نشین یرموک واقع در حومه جنوبی شهر دمشق که از آن به عنوان مرکز فلسطینیان در خارج از سرزمین‌های اشغالی یاد می‌شود، میزبان مراسم گرامی داشت شهدای غزه و تاکید بر وحدت میادین مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی بود.
جوانان فلسطینی در این مراسم لباس رزم بر تن کردند و با در دست داشتن پرچم فلسطین یک صدا شعار دادند فلسطین را آزاد می‌کنیم.
یکی از شرکت کنندگان در این مراسم گفت، در نبرد‌های رزمندگان مقاومت علیه دشمن از سیف القدس تا وحدت میادین در غزه، رزمندگان مقاومت حرف آخر را زدند و حالا دشمن اشغالگر فهمیده است که باید فلسطین را ترک کند.
برپایه این گزارش، فلسطینیانی که دو بار طعم تلخ آوارگی و بی خانمانی را هم در سال ۱۹۴۸ میلادی بدست صهیونیست‌ها و هم در سوریه در جریان بحران ۲۰۱۱ به دست تروریست‌ها چشیدند، آمدند، تا شعار “فلسطین زنده است” سر دهند.
یک خانم فلسطینی اهل شهر صفد که با لباس سنتی فلسطینی در این مراسم حضور داشته می‌گوید: من همیشه این لباس را که برگرفته از میراث فرهنگی فلسطین است، برتن می‌کنم تا بگویم فلسطین هویت من است، جانم فدای فلسطین. 
یکی از شرکت کنندگان تاکید کرد، بر ادامه نبرد در تمام میادین متفق القول هستیم که ۲۷ هزار و ۲۷ کیلومتر مربع سرزمین فلسطین را تا آخرین وجب آزاد خواهیم گرفت.