نشست رییس کل و مسؤولان عالی قضایی استان با اعضای مجمع مطالبه گران استان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، در نشست صمیمی اعضای مجمع مطالبه گران استان با رییس کل دادگستری، حجت الاسلام والمسلمین جعفری مطالبه گران را دیدبانان دلسوز و دغدغه‌مند […]

نشست رییس کل و مسؤولان عالی قضایی استان با اعضای مجمع مطالبه گران استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، در نشست صمیمی اعضای مجمع مطالبه گران استان با رییس کل دادگستری، حجت الاسلام والمسلمین جعفری مطالبه گران را دیدبانان دلسوز و دغدغه‌مند نظام دانست که با ایثار و فداکاری و تنها برای انجام تکلیف الهی خود رسالت سنگین و خطیری را بر عهده داشته و مسایل و مشکلات اجتماعی و خواسته های به حق و مشروع مردم را در مسیر انقلابی‌گری مطالبه می کنند.

وی با اشاره به اینکه زمینه پذیرش حق و عدالت خواهی در جامعه باید تقویت شود گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید با آغوش باز مطالبات مردمی را پاسخ گفته و از ظرفیت مطالبه گری در مسیر جهاد تبیین به درستی بهره‌مند شوند.

ایشان در ادامه خطاب به مطالبه گران و دلسوزان نظام هم گفت: مطالبه گری در باطن و ذات مکتب انقلابی اسلامی و جمهوری اسلامی است؛ از همین رو دشمن هم در بیرون و هم در درون نمی‌خواهد این انقلاب در مسیر حقیقی و واقعی خود پیش رود و مطالبه گران در تحقق رسالت خود مراقب افراط و تفریط باشند تا مبادا ناخودآگاه از مسیر انقلابی خارج شوند و البته شرط موفقیت در این راه رعایت تقوای الهی است.

رییس دستگاه قضایی استان در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان از مطالبه گرانی که بر مدار شاخص ها و معیارهای اعلامی از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله) و سایر مختصات جهاد تبیین حرکت می‌نمایند حمایت خواهد کرد و از اقدامات مجمع مطالبه گری در دوره تحول و تعالی و پیشبرد اهداف عالی دستگاه قضایی و نظام استقبال خواهد کرد.

وی در پایان معاونت حقوق عامه دادستان‌های استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم را پل ارتباطی اعلام کرد که موضوعات مرتبط با مطالبه گران را دنبال و پیگیری می‌کنند و ابراز امیدواری کرد: در رسیدگی به خواسته‌های مردمی و پیگیری مسایل در میان مردم و بدون واسطه در تمامی حوزه ها اقدام نمایند.