شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در هفدهمین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی سراسر کشور شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی پست استان اصفهان، در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره شهید رجایی که به منظور گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از […]

شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در هفدهمین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی سراسر کشور شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی پست استان اصفهان، در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره شهید رجایی که به منظور گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی با حضور رئیس جمهور و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجلاس سران برگزار شد، برگزیدگان این جشنواره در مجموع محورهای شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و معاونت‌های وابسته به رئیس جمهور، مؤسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته و تابعه دستگاه‌های اجرایی مورد تجلیل قرار گرفتند.
شرکت ملی پست در شاخص ارزیابی عملکرد، در بین دستگاه های داخلی مجموعه وزارت ارتباطات موفق به کسب رتبه نخست و همچنین کسب عنوان برتر در بین دستگاه های اجرایی کشور شد.
سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره این شرکت به نمایندگی از مدیرعامل و کارکنان شبکه پستی کشور جایزه و لوح مربوط به این برتری را از سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، دریافت کرد.