تبریک فرمانده انتظامی استان کردستان به مناسبت روز پزشک به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی روز پزشک را به جامعه پزشکی ایران اسلامی به ویژه پزشکان پرتلاش و فداکار استان تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در متن این پیام آمده است:جایگاه پزشکان از […]

تبریک فرمانده انتظامی استان کردستان به مناسبت روز پزشک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی روز پزشک را به جامعه پزشکی ایران اسلامی به ویژه پزشکان پرتلاش و فداکار استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در متن این پیام آمده است:جایگاه پزشکان از گذشته بسیار والا بوده چرا که این قشر فرهیخته با سلامت جسم، ذهن و روح بشر سر و کار دارند و طبق سوگندی که می خورند باید به اصول اخلاقی و انسانی متعهد و پایبند باشند.

نجات بخشی و ایثارگری از ویژگی های ذاتی پزشکان بوده، به همین دلیل این شغل از حرمت خاصی در جامعه برخوردار است و پزشک باید با بیمار خود با اخلاق خوش، صبر و دلسوزی برخورد نماید و خوشبختانه این مسأله توسط کادر پزشکی و درمانی استان به ویژه در شرایطی که جامعه با ویروس منحوس کرونا مواجه شده است به خوبی مراعات می شود.
اینجانب فرا رسیدن روز پزشک، زاد روز حکیم بوعلی سینا  را به تمامی پزشکانی که در عرصه نظام سلامت تلاش می کنند به ویژه پزشکان فرهیخته و توانمند انتظامی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت بیشتر به هموطنان را دارم.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان