شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان؛ با تاکید بر اهمیت مساله “فلسطین” پیامی را به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس صادر نمودند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، متن پیام به شرح زیر است: بسمه تعالی یکی از تدابیر دور اندیشانه امام راحل عظیم الشان(ره) نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک […]

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان؛ با تاکید بر اهمیت مساله “فلسطین” پیامی را به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس صادر نمودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یکی از تدابیر دور اندیشانه امام راحل عظیم الشان(ره) نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس بود، روزی که هم فریادگر آزادی است و هم نمادی از وحدت عموم مسلمین جهان.

مسئله ی فلسطین، مسئله ای مهم در جهان است که همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان از گذشته تا به امروز نگاه ویژه ای به این موضوع داشته اند. پیام روز جهانی قدس پیام وحدت، انسجام و قیام مسلمانان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری مستکبران است.

روز جهانی قدس امسال را در شرایطی برگزار می نمائیم که عموم شهروندان دیار شهدای خط شکن؛ فلاورجان به استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، شهید بهمن بابایی پرداخته و با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای جبهه مقاومت به خصوص سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی وحدت خود را حفظ و همه با هم از فرمایشات و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بهره مند خواهیم شد.

ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان روزه دار در ماه مهمانی خدا، امروز نیز پس از سالها همچنان بر باور امام و مقتدایمان ایستاده ایم و همراه شهروندان غیور دیار شهدای خط شکن؛ فلاورجان برای دفاع از مظلومان جهان به عرصه نبرد می آییم. رجاء واثق داریم با همبستگی دولتها و ملتهای مسلمان جهان شاهد آزادی قدس عزیز خواهیم بود.
 
چراغ حیاه ملت های آزاده جهان همواره پرفروغ باد.