دستیار ویژه رهبر انقلاب با اشاره به اینکه فتح‌المبین هایی در عرصه داخلی و خارجی در پیش داریم اظهار داشت: کشور ما رو به پیشرفت است و از همه کشورهای همسایه جلوتر هستیم وبا وحدت و انسجام پیش می رویم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه اصفهان، سردار یحیی رحیم صفوی در مراسم اولین سالگرد شهادت […]

دستیار ویژه رهبر انقلاب با اشاره به اینکه فتح‌المبین هایی در عرصه داخلی و خارجی در پیش داریم اظهار داشت: کشور ما رو به پیشرفت است و از همه کشورهای همسایه جلوتر هستیم وبا وحدت و انسجام پیش می رویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه اصفهان، سردار یحیی رحیم صفوی در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید حجازی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امیر مومنان علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر اظهار داشت: قدر لیالی قدر را بدانیم و از حضرت بقیه الله (عج) بخواهیم که حال و وضع ما را بهتر کند و درهای رحمت و مغفرت را بر ما بگشاید.
مشاور و دستیار ویژه رهبر انقلاب اذعان کرد: از جوانان می خواهم تاریخ ۵۰۰ساله اصفهان از زمان استقرار حکومت شیعی را مطالعه کنند.
وی افزود: خداوند اینگونه اراده فرمود که ملت ما همواره هیچ گاه بت پرست نبودند و مردم ایران اسلام نبوی را پذیرفتند و با معارف اهل بیت آشنا شدند و مدال شیعه بودن را به گردن خود آویختند و وجود سلمان محمدی بسیار برای مردم اصفهان تاثیر گذار بود.

سردار صفوی با اشاره به گام دوم انقلاب اظهار داشت؛ در گام دوم انقلاب به فضل الهی با هوشمندی با ایمان به اینکه حضرت مهدی (عج) صاحب این انقلاب است و با رهبری رهبر جانباز و حکیم و صبور و دولت جدید از این گردنه ها عبور می‌کنیم.

وی افزود: استقرار دولت کمی طول می‌کشد ولی هم در سیاست اقتصادی و هم در سیاست خارجی جای امیدواری بسیار هست.

مشاور و دستیار ویژه رهبری با بیان اینکه ایران از نظر من پایتخت علی بن ابیطالب (ع) و بزرگترین حمایت کننده حضرت مهدی(عج) در زمان ظهور خواهد بود تصریح کرد: در این لیالی قدر از شما می خواهیم با وحدت و همدلی در وضعیت موجود تا رسیدن به وضعیت مطلوب صبوری کنید.

وی خاطر نشان کرد: ما به فضل الهی و با عنایت اهلبیت،فتح المبین هایی در عرصه داخلی و خارجی در پیش داریم و رو به پیشرفت هستیم و از همه کشورهای همسایه جلوتریم که با وحدت و انسجام و به برکت مردان کارآمد، از این مرحله عبور خواهیم کرد.
وی ادامه داد: از علمای اهل عمل که صدق و صفا دارند استفاده کنید و از جوانان اصفهان خواهش دارم قدر دو گوهر آیت الله مظاهری و آیت الله ناصری را بدانید.

سردار صفوی در ادامه با اشاره به ویژگی های سردار حجازی گفت:سردار حجازی قله رفیع عقلانیت برای دفاع همه جانبه از کشور و ملت و عمق بخشی تا دریای مدیترانه بود او داری تفکری استراتژیک برای مقابله با دشمنان بود.
وی الگو گرفتن از شهیدان را نجات بخش ملت از جنگ ترکیبی اقتصادی و سیاسی دانست و افزود: ملت ما قوی شده و ایران یک ملت الهی است و ما ملتی شجاع داریم و ایرانی که نوکر آمریکا بود به جایی رسیده که اکنون آمریکا از ما می‌ترسد.
وی در پایان از مردم شهید پرور اصفهان دعوت کرد تا مانند همیشه با حضور در راهپیمایی روز قدس باری دیگر حماسه بیافرینند.
خبرنگار: الهام خانی