مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت: موفقیت هر سازمان‌ در گرو تلاش و توانمندی نیروهای ماهر و مسئولیت‌پذیر است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، یعقوب گویلیان روز یک‌شنبه ۱ اسفندماه ۱۴۰۰ در نشست با کارکنان واحد امور مالی این اداره‌کل، اظهارداشت:خوشبختانه همکاران سخت‌کوش واحد امور مالی این اداره‌کل همواره در سیر […]

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت: موفقیت هر سازمان‌ در گرو تلاش و توانمندی نیروهای ماهر و مسئولیت‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، یعقوب گویلیان روز یک‌شنبه ۱ اسفندماه ۱۴۰۰ در نشست با کارکنان واحد امور مالی این اداره‌کل، اظهارداشت:خوشبختانه همکاران سخت‌کوش واحد امور مالی این اداره‌کل همواره در سیر حرکت سازمان به سوی چشم‌اندازهای تعیین شده، نقش مؤثری ایفا کرده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، افزود:بر خود لازم می‌دانم از زحمات تمامی کارشناسان و کارکنان این واحد، به‌عنوان مشاوران امین با ویژگی‌های منحصر به فرد از قبیل صداقت، درستی، اخلاص و… تقدیر کنم.

او یادآور شد:امیدواریم با تلاش‌های بی وقفه و مستمر همکاران امور مالی و با ارائه گزارشات دقیق و سازنده، در راستای نیل به اهداف سازمانی موفق باشیم.

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیری از زحمات کارشناسان و کارکنان واحد امورمالی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان قدردانی شد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان