اعتراف به ۴۶ فقره سرقت در سنندج جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۴۶ فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ لطف الله دارابی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، […]

اعتراف به ۴۶ فقره سرقت در سنندج

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۴۶ فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ لطف الله دارابی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، قطعات و محتویات داخل خودرو در  سنندج موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ سنندج یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی طی یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری متهم در مخفیگاهش شدند.
جانشین فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اعتراف متهم به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۲۸ فقره قطعات و محتویات داخل خودرو و ۳ فقره سرقت از معابر در سطح شهر بیان داشت: در همین راستا یک مالخر نیز دستگیر شد.
سرهنگ دارابی با بیان اینکه در این رابطه مقادیری اموال سرقتی از مخفی۶گاه متهم کشف شد، گفت: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.