خدمت رسانی هلال احمر به ۲۶ هزار مسافر نوروزی سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: از هموطنان می‌خواهیم هشدارهای مربوط به هواشناسی را جدی بگیرند و از حضور کنار رودخانه‌ها خودداری کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با بیان اینکه از ابتدای بیست و چهارم […]

خدمت رسانی هلال احمر به ۲۶ هزار مسافر نوروزی

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: از هموطنان می‌خواهیم هشدارهای مربوط به هواشناسی را جدی بگیرند و از حضور کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با بیان اینکه از ابتدای بیست و چهارم اسفند ماه طرح خدمات نوروزی هلال احمر انجام شده است، اظهار کرد: از ابتدای این طرح تاکنون ۲۶ هزار نفر از خدمات امداد هلال احمر استفاده کردند. ۶۳۷ نفر توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۸۸۷ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی افزود: عملیات‌های فنی اعضای جمعیت هلال احمر در سراسر استان‌ها ۱۴۱ مورد بوده است که از این تعداد ۱۸۳ نفر که گرفتار وسایل نقلیه آسیب دیده شده بودند، رهاسازی شده‌اند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه استان‌های مازندران، اصفهان و سمنان بیشترین حوادث جاده‌ای را داشتند، اضافه کرد: ۷۹۷ مورد عملیات جاده‌ای در استان‌ها داشتیم. با توجه به گسترش بارش‌ها در سطح کشور به خصوص در استان شمالی، عمده حوادث مربوط به حوادث جوی بوده است

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت و از ششم فروردین ماه سامانه‌های بارشی جدیدی خواهیم داشت از هم‌وطنان می‌خواهیم هشدارهای مربوط به هواشناسی را جدی بگیرند و از حضور کنار رودخانه‌ها خودداری کنند و سرعت غیرمجاز در حین سفر نداشته باشند.