مربی تیم فوتبال استقلال نسبت به حواشی ایجاد شده به خاطر سقف بودجه این باشگاه واکنش نشان داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی هاشمی‌نسب ، در‌خصوص اینکه استقلال با تمام مشکلات و فشارهایی که پیش از فصل داشت، بازی اول در گرمای کشنده آبادان را ۳ بر صفر برنده شد، اظهار داشت: […]

مربی تیم فوتبال استقلال نسبت به حواشی ایجاد شده به خاطر سقف بودجه این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی هاشمی‌نسب ، در‌خصوص اینکه استقلال با تمام مشکلات و فشارهایی که پیش از فصل داشت، بازی اول در گرمای کشنده آبادان را ۳ بر صفر برنده شد، اظهار داشت: انتظار برد را داشتم و خداراشکر این اتفاق افتاد. هرچند هوای آبادان بسیار گرم بود اما استقلال همیشه استقلال است. حتی در شرایط بد و نابسامان هم همیشه تیمی بزرگ و مدعی قهرمانی است.

وی در مورد اینکه حضورش روی نیمکت استقلال کش و قوس‌های زیادی داشت اما بالاخره این اتفاق افتاد و الان هواداران هم خیلی خوشحال و راضی هستند، گفت: همیشه دوست داشتم بتوانم پاسخگوی محبت هواداران استقلال باشم. در این بیست و یک سال، پس از انتقالم به استقلال، همیشه مورد لطف هواداران قرار داشتم. همیشه در خلوت خودم می‌گفتم ان‌شاالله بتوانم محبت‌هایشان را جبران کنم. هرچند هیچ کاری برایشان نکردم و هیچ قدمی برنداشتم ولی به هر دلیلی همیشه به من لطف داشتند. امیدوارم امسال در کنار هم سال خوبی را پشت سربگذاریم و همگی خوشحال باشیم.

هاشمی‌نسب در خصوص اینکه حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون عقد قراردادش مطرح شد، عنوان کرد: صحبتی در‌مورد قرارداد من نشده ولی بدون حاشیه و مشکل نبوده، از اوایلی که قرار بود جواد نکونام به استقلال ملحق شود مشکلات زیادی مانند تغییرات مدیریتی ایجاد شد. هنوز هم مشکلات وجود دارند. اصلا شرایط خوبی وجود نداشت اما خداراشکر الان با نتیجه هفته اول، شرایط تیم از نظر روحی-روانی بهتر شده است.

وی تصریح کرد: امیدوارم با تعامل بتوانیم در ادامه راه برای هواداران شادی آفرین باشیم. حواشی با صحبت به پایان نمی‌رسند. امیدوارم بتوانیم با تعامل برای خوشحالی هواداران استقلال تلاش کنیم. اگر همگی از مواضع خودمان کوتاه بیاییم مشکلات کمتر می‌شوند و‌ پس از آن می‌توانیم در ادامه مسیر به مرور مشکلات را حل کنیم.

مربی استقلال در مورد اینکه این تیم درگیر مسئله سقف قرارداد شده و نمی‌تواند قرارداد برخی اعضای تیم را ثبت کند درحالیکه چند باشگاه دیگر هیچ مشکلی در این مورد نداشتند و نکونام هم در این مورد گفت چرا فقط استقلال باید پسر خوب و قانونمدار فوتبال ایران باشد، گفت: اگر واقعا سقف قرارداد استقلال بالا است و مشکل فقط قرارداد من است، حاضرم قراردادم را صفر کنم. هیچ مشکلی هم ندارم ولی افرادی که تصمیم می‌گیرند واقعا بین باشگاه‌ها فرق می‌گذارند.

وی افزود: استقلال چند بازیکن مهم و گران‌ قیمت خودش را از دست داده، هیچ بازیکنی هم نتوانسته به خدمت بگیرد. چگونه سقف قراردادش بالا زده است؟! واقعا یک سری صحبت‌ها از برخی افراد خنده‌دار است. نمی‌‌دانم چه باید گفت. امیدوارم مراقب باشیم سقف تیم‌های دیگر بالا نزند و برای آن‌ها خدای ناکرده مشکلی به وجود نیاید. کار استقلال درست می‌شود. سعی می‌کنیم قراردادهای‌مان را صفر کنیم تا از سقف بالا نزند!

هاشمی‌نسب در پاسخ به این سوال که روند امسال استقلال را چطور می‌بیند، اظهار داشت: استقلال همیشه مدعی قهرمانی و جزو ۳ اسم اول است. استارت لیگ را خوب زدیم و امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم تا به امیدخدا هواداران خوشحال باشند.

مربی استقلال در مورد بازی خانگی این هفته مقابل ملوان، گفت: بازی سختی داریم و نباید در باد ۳ بر صفر آبادان بخوابیم. آن بازی تمام شد و رفت. این هفته بهتر کار کردیم. بچه‌ها تمرکز بالا و تلاش مضاعف دارند. می‌توانیم با یک بازی خوب به ۳امتیاز برسیم ولی با حرف نمی‌شود.

وی تصریح کرد: امسال باید خیلی بیشتر تلاش کنیم. هرچه سختی و مانع برای ما بتراشند بیشتر می‌جنگیم. این کادرفنی در این چند سال نشان داده‌اند جنگیدن را بلد هستند. مطمئن باشید به بازیکنان‌مان هم یاد می‌دهیم خوب بجنگند.