ابراهیم عزیزی عنوان کرد: روزگاری شهید طهرانی مقدم برای شکستن وابستگی‌ها در صنایع دفاعی بنایی را گذاشت که امروز به قدرت ایران در این عرصه انجامیده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، ابراهیم عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در زرقان، پژوهش های علمی را ابزار قدرت کشور عنوان و اظهار […]

ابراهیم عزیزی عنوان کرد: روزگاری شهید طهرانی مقدم برای شکستن وابستگی‌ها در صنایع دفاعی بنایی را گذاشت که امروز به قدرت ایران در این عرصه انجامیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، ابراهیم عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در زرقان، پژوهش های علمی را ابزار قدرت کشور عنوان و اظهار کرد: کشور قدرتمند نیازمند پژوهش‌های عالمانه است.

وی که به مناسبت هفته پژوهش با آنا گفت‌وگو می کرد؛ افزود: علم ابزاری است که می‌توان با آن قدرتمند شد و در این راستا نقش دانشگاه و پژوهش بسیار مهم است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، توجه به تولید علم را موجب استقلال کشور دانست و ادامه داد: هر کجا پژوهشگران ما با اعتماد به خود، حرکتی را آغاز کردند، آن حرکت در نهایت به سرافرازی و سربلندی کشور انجامید.

عزیزی خاطرنشان کرد: روزگاری شهید حسن طهرانی مقدم برای شکستن وابستگی‌های ما در صنایع دفاعی بنایی را گذاشت که امروز شاهدیم چه اتفاقاتی در این صنعت افتاده و ما یکی از قدرتمندترین کشورها در این عرصه هستیم.

نایب‌ رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سایر صنایع مانند خودروسازی و … نیازمند طهرانی‌مقدم‌ها هستیم تا زنجیر وابستگی به بیگانه را رها کنیم و به یک استقلال اقتصادی برسیم.

عزیزی تأکید کرد: نقش پژوهشگران و دانشگاهیان ما در این عرصه بسیار مهم و حیاتی است و آنها هستند که می‌توانند در این عرصه پیشرو و پیشران باشند.