رئیس کمیسیون حمل‌ونقل وهوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آبان‌ماه سال گذشته تابلوهای VMS شهری هک شد و هنوز راه‌اندازی نشده است، پیگیری‌هایی در این راستا انجام شد، اما از سوی مراجع بالادستی اجازه راه‌اندازی این تابلوها را به شهرداری نداده‌اند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور […]

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل وهوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آبان‌ماه سال گذشته تابلوهای VMS شهری هک شد و هنوز راه‌اندازی نشده است، پیگیری‌هایی در این راستا انجام شد، اما از سوی مراجع بالادستی اجازه راه‌اندازی این تابلوها را به شهرداری نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمدرضا فلاح با اشاره به اینکه اگر سامانه جامعی بین تمام ادارات در استان و شهرستان‌ها فعال نشود، کارها ناقص می‌ماند، لازم است فرمانداری کمیته ویژه‌ای تشکیل دهد تا هوشمندسازی به صورت جامع اجرا شود.

وی با بیان اینکه کنترل و نظارت بر قیمت‌ها برای رفاه حال شهروندان لازم است، ادامه داد: افزایش بدون ضابطه قیمت‌ها سبب ایجاد مشکل برای شهروندان شده است که باید فکری به حال آن شود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص به تبدیل وضعیت کارکنان دستگاه‌ها، تصریح کرد: گاهی در استخدام کارکنان، نوع دریافتی و مزایای آنها تبعیض وجود دارد که در این زمینه مسئولان باید چاره‌ای بیندیشند.

وی با تاکید بر ساخت‌وساز بی‌رویه در محدوده کوی “راه حق” و “مَرغ” و ایجاد مشکلات شهری، گفت: اگر این محدوده از اصفهان تعیین تکلیف نشود در آینده معضلات بزرگی را برای شهر ایجاد خواهد کرد.

فلاح با اشاره به بلاتکلیف بودن فعالیت تابلوهای VMS شهری، اظهار کرد: آبان‌ماه سال گذشته تابلوهای VMS شهری هک شد و هنوز راه‌اندازی نشده است، پیگیری‌هایی در این راستا انجام شد، اما از سوی مراجع بالادستی اجازه راه‌اندازی این تابلوها را به شهرداری نداده‌اند.

وی در خصوص مشکلات ترافیکی اصفهان، اظهار کرد: لازم است فرمانداری اقدامی را جهت تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی به ویژه اختصاص کمک‌های دولتی به این ناوگان انجام دهد.