دکترهاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با حضور در دانشگاه یاسوج، ضمن بازدید از فضاهای فیزیکی و زیرساخت‌های حوزه دانشجویی و تربیت بدنی، از چند طرح فرهنگی ورزشی دانشگاه یاسوج نیز بهره‌برداری کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/وزارت علوم، در […]

دکترهاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با حضور در دانشگاه یاسوج، ضمن بازدید از فضاهای فیزیکی و زیرساخت‌های حوزه دانشجویی و تربیت بدنی، از چند طرح فرهنگی ورزشی دانشگاه یاسوج نیز بهره‌برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/وزارت علوم، در این بازدید معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان که دکتر اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور‌ دانشجویان وزارت علوم نیز حضور داشت، پس از ادای احترام به شهید گمنام دانشگاه، از‌ طرح‌های زیباسازی محوطه مقبره شهید گمنام دانشگاه، سالن‌های ورزشی_رزمی، سالن چند منظوره ورزش‌های همگانی و ساختمان اداره کل تربیت بدنی در دانشگاه یاسوج افتتاح شد.
در این آئین مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سرانه ورزشی دانشگاه یاسوج از میانگین کشوری پایین‌تر بود که با افتتاح این تعداد طرح سرانه ورزشی این دانشگاه ارتقا یافت.
داداش پور با اشاره به موقعیت مطلوب جغرافیایی و شرایط آب و هوایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با افتتاح این تعداد طرح ورزشی شرایط دانشگاه یاسوج برای میزبانی از مسابقات منطقه‌ای و کشوری فراهم می‌شود.
رئیس سازمان دانشجویان کشور همچنین به تجهیز این سالن‌ها اشاره کرد و گفت: سازمان امور دانشجویی آماده تجهیز این سالن‌ها به لوازم ورزشی در آینده نزدیک است.
داداش پور به سرانه ورزشی دردانشگاه‌های کشور اشاره کرد و اضافه کرد: درحوزه سالن‌های سرپوشیده ۰/۹۵ متر مربع و درحوزه سالن‌های باز نیز ۲/۶۵ افزایش فضا داشته‌ایم که این شاخص مطلوبی برای دانشگاه‌ها است.
وی با اشاره به نابرابری فضا‌های ورزشی در دانشگاه‌های کشور گفت: برنامه‌ریزی های لازم برای جبران کمبود سرانه ورزشی در دانشگاه‌های کمتر برخوردار در دستور کار است