بنزین گران می‌شود؟ سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: مجلس برای حل ناترازی انرژی دولت را مکلف به ایجاد تنوع در سبد سوختی کشور کرد، اما اصلاً بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی بندی از لایحه برنامه هفتم […]

بنزین گران می‌شود؟

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: مجلس برای حل ناترازی انرژی دولت را مکلف به ایجاد تنوع در سبد سوختی کشور کرد، اما اصلاً بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه مبنی بر تکلیف دولت برای ایجاد تنوع در سبد سوختی کشور، اظهار کرد: دولت در لایحه برنامه هفتم توسعه آورده بود که با سیاست‌های قیمتی و غیرقیمتی برای تعدیل مصرف حامل‌های انرژی تصمیم بگیرد، اما مجلس شورای اسلامی با این موضوع مخالفت و بخش سیاست‌های قیمتی را از لایحه حذف کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با اشاره به اینکه ما اکنون شاهد ناترازی برق، بنزین و ناترازی در سایر حامل‌های انرژی هستیم، گفت: مجلس شورای اسلامی برای حل این ناترازی، دولت را مکلف به ایجاد تنوع در سبد سوختی کشور و تاکید کرد که بر اساس ویژگی‌های جغرافیایی و ظرفیت‌ها تلاش کنند تا سبد سوختی کشور متنوع شود، اما اصلاً بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست.