برگزاری آیین افتتاحیه دوره آموزشی – توجیهی جمعی از پذیرفته شدگان کادر اداری آزمون استخدامی دادگستری استان کردستان با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، مدیر امور اداری و ارزشیابی دادگستری استان، دوره آموزشی – توجیهی جمعی از پذیرفته شدگان کادر اداری آزمون استخدامی دادگستری […]

برگزاری آیین افتتاحیه دوره آموزشی – توجیهی جمعی از پذیرفته شدگان کادر اداری آزمون استخدامی دادگستری استان کردستان

با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، مدیر امور اداری و ارزشیابی دادگستری استان، دوره آموزشی – توجیهی جمعی از پذیرفته شدگان کادر اداری آزمون استخدامی دادگستری استان کردستان در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در ابتدای این دوره، حجت الاسلام و المسلمین کیومرث امیرخانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان ضمن تبریک اعیاد رجب و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: پس از انتشار آگهی آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری قوه قضاییه تعداد ۲۰۰ نفر از افراد در مرحله آزمون پذیرفته شده و تاکنون ۵۵ نفر از این افراد مرحله گزینش را نیز با موفقیت سپری کرده اند.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان خطاب به افراد پذیرفته شده تاکید کرد: خدای متعال را شاکریم که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و به برکت خون شهدای انقلاب به ما نعمت خدمت رسانی در دستگاه قضایی را عطا نموده است و شما باید قدر و ارزش جایگاه خود در جامعه را بدانید و از بدو خدمت تان با رعایت سلسله مراتب و نظم و انضباط اداری در جهت تحقق اهداف عالی قوه قضاییه نهایت تلاش و سعی خود را بکار گیرید.
حجت الاسلام امیرخانی افزود: با جدیت، تلاش، دقت، عشق و علاقه در محل انجام وظایف خود حضور پیدا کنید و بارعایت مقررات اداری سعی کنید بهترین عملکرد را داشته باشید.

وی تصریح کرد: در صورت طی موفقیت آمیز دوره آموزشی ضمن خدمت شما بعنوان کارکنان دادگستری استان شروع به کار خواهید نمود.

در ادامه این دوره آموزشی – توجیهی ، سیدجعفر رحیمی رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان کردستان نیز اظهار داشت: حفاظت و اطلاعات در قوه قضاییه با امر به معروف و نهی از منکر و ارشاد تذکر ، وظیفه صیانت از کارکنان قضایی و اداری را بر عهده دارد.
وی افزود: تمامی شئونات اداری کارکنان دادگستری در داخل و خارج از محل کار توسط حفاظت و اطلاعات رصد می شود و هدف اصلی از این اقدام صیانت از پرسنل دادگستری است و با اشراف اطلاعاتی بر تمامی پرسنل نظارت می شود.

سید جعفر رحیمی تصریح کرد: حفاظت و اطلاعات دادگستری استان با مفاسد اداری در راستای پیشبرد اهداف دستگاه قضایی به صورت جدی برخورد خواهد نمود.

وی ضمن تاکید بر رعایت دقیق نظم و انضباط اداری و دستورپذیری از مافوق به افراد پذیرفته شده تاکید کرد: سهل انگاری در انجام وظایف بهیچ وجه پذیرفتنی نیست و شما باید با دقت از اطلاعات اصحاب پرونده حفاظت کنید و همچنین با رعایت شئونات اسلامی هم در محل کار و هم در جامعه ، موجبات رشد و ترقی دستگاه قضایی را فراهم کنید.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کردستان بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود : باید با ارباب رجوع در نهایت سعه صدر و احترام برخورد شود که این موضوع از تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه است.