وزارت بهداشت انگلیس می‌گوید مشکلات معیشتی و تنش‌های کاری در این کشور موجب بالا رفتن آمار اضطراب و مشکلات روانی شده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از راشا تودی، طبق یک نظرسنجی در انگلیس معلوم شده است که از هر ۱۰ نفر شهروند این کشور هفت نفر در شروع هفته کاری […]

وزارت بهداشت انگلیس می‌گوید مشکلات معیشتی و تنش‌های کاری در این کشور موجب بالا رفتن آمار اضطراب و مشکلات روانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از راشا تودی، طبق یک نظرسنجی در انگلیس معلوم شده است که از هر ۱۰ نفر شهروند این کشور هفت نفر در شروع هفته کاری به خاطر تنش‌های مربوط به آن احساس اضطراب دارد. دولت یک سری برنامه‌های سلامت روان موسوم به یکشنبه‌های ترسناک راه‌اندازی کرده است.

این نظرسنجی که بین ۲۱ تا ۲۶ سپتامبر انجام شد، نشان داد که ۶۷ درصد از مردم انگلیس نسبت به روزهای کاری پیش رو احساس ترس می‌کنند. در این نظرسنجی فاش شده است که این ترس و اضطراب در میان افراد جوان قشر سنی بین ۱۸ تا ۲۴ سال حدود ۷۴درصد است.

وزارت بهداشت انگلیس بر اساس آمارهای اخیر اعلام کرده است که اضطراب مردم انگلیس به خاطر تنش‌های کاری در این کشور با مشکلات خواب و اختلالات مختلف روانی همراه شده است.

این وزارتخانه در آمارهای خود به این موضوع اشاره کرده است که در واقع جستجوی مردم انگلیس برای درمان مشکلات مربوط به استرس و اضطراب در ۱۰ سال گذشته ۱۷۰ درصد افزایش یافته است.

در همین حال، سازمان‌های بهداشت روان نسبت به تاثیر بحران رو به رشد هزینه‌های زندگی و انرژی بر وضعیت روانی مردم انگلیس که قبلاً به‌طور قابل توجهی توسط کرونا آسیب دیده بود، ابراز نگرانی کرده‌اند.

مطالعه ای که توسط انجمن مشاوره و روان درمانی انگلیس در تابستان گذشته انجام شد نشان داد که ۶۶ درصد از درمانگران معتقدند که نگرانی های مربوط به هزینه های زندگی باعث کاهش سلامت روان افراد شده است.