هم اکنون عملیات حفاری در منطقه پیشکوه در حال اجرا است که تاکنون ۹ کیلومتر حفاری و ۱۵۰ متر لوله گذاری انجام شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان،مدیر آبفای فریدونشهر از آغاز عملیات اجرایی طرح جهاد آبرسانی در ۲۳ روستای این شهرستان خبر داد.محمدرضا […]

هم اکنون عملیات حفاری در منطقه پیشکوه در حال اجرا است که تاکنون ۹ کیلومتر حفاری و ۱۵۰ متر لوله گذاری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان،مدیر آبفای فریدونشهر از آغاز عملیات اجرایی طرح جهاد آبرسانی در ۲۳ روستای این شهرستان خبر داد.
محمدرضا یبلویی با اشاره به این که این طرح با همکاری قرارگاه سازندگی سپاه در حال انجام است گفت: طرح جهاد آبرسانی در این شهرستان در روستاهای سکان، سخی‌آباد، اسلام آباد، مزرعه سیب، زردفهره، کرزوم، مزرعه میر، کسد، راچه، رمه چر، چالقو، حاجی آباد، سروشجان، چقادر، دهشور علیا، دهشور سفلی، بزمه، چقا، میلاگرد، خلیل آباد، بیجگرد، صادقیه و بادجان اجرا می شود.
وی افزود: برای آبرسانی پایدار به ۲۳ روستای شهرستان فریدونشهر با اعتباری بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان در حدود ۱۳۶ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب اجرا می شود.
یبلویی نقطه آغاز طرح جهاد آبرسانی در شهرستان فریدونشهر را روستای راچه اعلام کرد و گفت: هم اکنون عملیات حفاری در منطقه پیشکوه در حال اجرا است که تاکنون ۹ کیلومتر حفاری و ۱۵۰ متر لوله گذاری انجام شده است.
وی افزود: در این عملیات همچنین تعداد ۲۰ مخزن با ظرفیت ۱۳۰۰ متر مکعب و ۹ ایستگاه پمپاژ آب احداث خواهد شد.
گفتنی است با برنامه ریزی های صورت گرفته و با اجرای طرح جهاد آبرسانی، پروژه تامین آب آشامیدنی پایدار و دائم به هفت هزار روستای کشور با مشارکت سپاه پاسداران و سه هزار روستا با همکاری بخش خصوصی در حال انجام است و در مجموع بالغ بر ۱۰ درصد پیشرفت داشته است.