احیای کارخانه «پرریس کردستان» با ورود دستگاه قضایی پس از ۵ سال حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: از سال گذشته و با تلاشهای جدی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان و با واگذاری کارخانه تولیدی پرریس کردستان به سرمایه گذار جدید ، مقدمات بازگشت این کارخانه به چرخه تولید پس از ۵ سال تعطیلی […]

احیای کارخانه «پرریس کردستان» با ورود دستگاه قضایی پس از ۵ سال

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: از سال گذشته و با تلاشهای جدی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان و با واگذاری کارخانه تولیدی پرریس کردستان به سرمایه گذار جدید ، مقدمات بازگشت این کارخانه به چرخه تولید پس از ۵ سال تعطیلی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان ، دادستان عمومی و انقلاب سنندج ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان، مدیر استانی بانک صنعت و معدن و سرمایه گذار جدید کارخانه پرریس کردستان، سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان در سال جاری در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی در این جلسه اظهار داشت: متاسفانه بیش از ۵ سال است که این کارخانه تولیدی تعطیل بوده که پس از اعلام ورشکستگی مدیریت سابق این کارخانه و از سال گذشته ، با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان،احیای این کارخانه در دستور کار جدی این ستاد قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مدیریت جدید این شرکت متعهد گردیده تا با تکمیل فعالیتهای این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال مستقیم را به ۳۰۰ نفر برساند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد : واگذاری این کارخانه به سرمایه گذار جدید ، طبق مقررات قانونی و در چارچوب مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

حجت الاسلام حسینی افزود: علیرغم اتفاقات و اغتشاشات اخیر در استان کردستان و توجه ویژه دستگاه قضایی استان به مقوله امنیت، ااین دستگاه از دیگر وظایف ذاتی خود غافل نبوده و با جدیت از سرمایه گذاری و توسعه استان پشتیبانی می کند.

شایان ذکر است که کارخانه «پرریس کردستان» در شهرک صنعتی سنندج قرار دارد و در حوزه پوشاک فعالیت داشته که از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۶ فعال بوده و از سال ۱۳۹۶ تاکنون به دلیل بدهی های بانکی کاملا به حالت تعطیل درآمده بود.