یک رسانه کویتی از یک مجری اخبار مجازی که با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده و قرار است بولتن های آنلاین را بخواند، رونمایی کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، “فِدا” روز شنبه در حساب توئیتر وبسایت کویت نیوز به عنوان تصویری از زنی ظاهر شد که کت مشکی و تی شرت […]

یک رسانه کویتی از یک مجری اخبار مجازی که با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده و قرار است بولتن های آنلاین را بخواند، رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، “فِدا” روز شنبه در حساب توئیتر وبسایت کویت نیوز به عنوان تصویری از زنی ظاهر شد که کت مشکی و تی شرت سفید به تن داشت.

او به زبان عربی گفت: من فدا هستم، اولین مجری در کویت که با هوش مصنوعی در کویت نیوز کار می‌کند. چه نوع اخباری را ترجیح می‌دهید؟ بیایید نظرات شما را بشنویم.»

این سایت وابسته به کویت تایمز است که در سال ۱۹۶۱ به عنوان اولین روزنامه انگلیسی زبان منطقه خلیج فارس تأسیس شد.

عبدالله بوفتین، معاون سردبیر هر دو رسانه، گفت که این آزمایشی برای پتانسیل هوش مصنوعی، برای ارائه محتوای جدید و نوآورانه است.

او گفت که فدا در آینده می‌تواند لهجه کویتی را بپذیرد و بولتن‌های خبری را در حساب توئیتر سایت که ۱.۲ میلیون دنبال کننده دارد، ارائه دهد.

بوفتین گفت: “Fedha یک نام محبوب و قدیمی کویتی است که به نقره اشاره دارد. ما همیشه رنگ ربات‌ها را نقره‌ای و فلزی تصور می‌کنیم، بنابراین ما این دو را با هم ترکیب کردیم. “

بوفتین گفت که مو‌های بور و چشمان رنگ روشن مجری، منعکس کننده جمعیت متنوع کویتی‌ها و مهاجران کشور نفت خیز است. “فدا نماینده همه است. “

ویدئوی اولیه ۱۳ ثانیه‌ای آن سیل واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی از جمله روزنامه‌نگاران برانگیخت.