خدشه به امنیت هدف اصلی دشمن برای تضعیف کشور نماینده، ولی فقیه در استان گفت دشمن در حوادث اخیر امنیت کشور را هدف قرار داد اما با تلاش مدافعان امنیت ناکام ماند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به مناسبت هفته فراجا با جمعی […]

خدشه به امنیت هدف اصلی دشمن برای تضعیف کشور نماینده، ولی فقیه در استان گفت دشمن در حوادث اخیر امنیت کشور را هدف قرار داد اما با تلاش مدافعان امنیت ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به مناسبت هفته فراجا با جمعی از فرماندهان انتظامی استان دیدار کرد.
آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد در این دیدار به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص حفظ امنیت کشور و اقتدار نیرو‌های انتظامی اشاره کرد و گفت: دشمن برای تضعیف نظام، امنیت را هدف قرارداده، اما با تلاش نیرو‌های انتظامی و مدافعان امنیت ناکام مانده است.
وی با اشاره به هجمه شدید دشمن به نیروی انتظامی در حوادث اخیر، افزود: به سهم خودم از تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی تشکر می‌کنم و یاد و خاطراه همه شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و مدافعان امنیت به ویژه نیرو‌هایی که در حوادث اخیر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند گرامی می‌دارم.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان این که نیروی انتظامی با صبر و تحمل برای کنترل اوضاع عمل می‌کند، افزود: رهبر معظم انقلاب با تحلیل دقیق و هوشمندانه راه را برای مردم روشن ساختند و آب سردی بر روی فتنه دشمن ریختند.
آیت الله طباطبایی نژاد عملکرد مجموعه فرماندهی انتظامی استان را در کنترل جرایم و ایجاد امنیت را مورد تقدیر قرار داد.
جانشین فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار گفت: نیروی انتظامی اجازه بی نظمی و هنجار شکنی به اغتشاشگران نمی‌دهد و با قدرت و قاطعانه با کسانی که قصد ناامنی دارند، برخورد می‌کند.
سردار محمدرضا هاشمی فر گزارشی از فعالیت‌های فرمانده انتظامی استان ارائه کرد.