اقدامات و برنامه‌های سازمان پایانه‌ها در دیدار با رئیس شورای شهر بررسی شد مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان از ارائه گزارش عملکرد ۴ ماهه سازمان پایانه ها به رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی شورای اسلامی شهر اصفهان […]

اقدامات و برنامه‌های سازمان پایانه‌ها در دیدار با رئیس شورای شهر بررسی شد

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان از ارائه گزارش عملکرد ۴ ماهه سازمان پایانه ها به رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی شورای اسلامی شهر اصفهان ابوالفضل توکلی با اعلام این خبر گفت: در دیداری که با رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان داشتیم، گزارش کاملی از فعالیت‌های سازمان پایانه ها طی ۴ ماهه گذشته ارائه شد.

او افزود: در این دیدار از طرح توسعه پایانه‌های جنوب غرب اندیشه گزارشی ارائه و مطرح شد که پیگیری‌ها درخصوص تملک و موارد حقوقی و تسطیح فاز اول با مشارکت شهرداری منطقه ١٣ شهرداری انجام شده است.

توکلی ادامه داد: همچنین درباره طرح پایانه شمال شرق که ۳۱ هزار مترمربع از آن در تملک منطقه ١۴ است و اخیرا در شورای برنامه ریزی شهرسازی و سیاستگذاری طرح گ‌های عمرانی و کمیسیون بررسی و تصویب طرح‌ها مصوب شده، گزارشی ارائه شد.

او خبر داد: طرح پارک سوار فاز دوم پایانه کاوه و توجه به طرح پیشنهادی ایستگاه پایانی قطار سریع السیر تهران به اصفهان و لزوم استقرار پایانه و مراحل پیشرفت پروژه‌های هوشمندسازی در پایانه کاوه از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

توکلی بررسی طرح‌های راه اندازی استراحتگاه و مجموعه ورزشی برای رانندگان، بازسازی رستوران صفه، نوسازی سیستم صوتی و روشنایی سالن‌های پایانه کاوه و نوسازی آسفالت قسمت‌های مختلف پایانه ها در مشارکت با مناطق را از دیگر طرح‌های مورد بررسی در این دیدار دانست.

به گفته او، تلاش برای کاهش حامل‌های انرژی و تغییر تعرفه انشعابات از تجاری به صنعتی و گردشگری، مشارکت با سازمان حمل و نقل و بار جهت بهره برداری از مرکز معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز و موتورسیکلت پایانه جی(برای اولین باردر کشور) و مشارکت جهت راه اندازی پایانه ترکیبی جی برای سفرهای درون شهری و برون شهری ویژه خط اتوبوس های تندرو شرق به غرب در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: در دیدار با رئیس شورای شهر همچنین موضوعات مرمت معابر و پیاده روها، زیباسازی، نگهداری فضای سبز، پرداخت سنوات و معوقات ١٠ نفر از بازنشستگان سازمان و استقرار معاونت فرهنگی در سازمان را مورد بررسی قرار دادیم.

او افزود: تخصیص اعتبار و توجه به اهداف اصلی سازمان در جهت مرمت، بهسازی، نگهداری و آماده سازی زیرساخت‌ها و حفظ جایگاه پایانه های شهر اصفهان به عنوان الگوی برجسته و شاخص در کشور از مطالبات ما از جمله شورای اسلامی شهر اصفهان بود.