دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که ادعای روزنامه واشنگتن پست درباره آشفتگی در حلقه داخلی رییس جمهور ولادیمیر پوتین اصلا درست نیست. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از شبکه خبری راشا تودی، واکنش کاخ کرملین به گزارش روز جمعه روزنامه واشنگتن پست است که در آن روزنامه آمریکایی مدعی شد که یک […]

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که ادعای روزنامه واشنگتن پست درباره آشفتگی در حلقه داخلی رییس جمهور ولادیمیر پوتین اصلا درست نیست.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از شبکه خبری راشا تودی، واکنش کاخ کرملین به گزارش روز جمعه روزنامه واشنگتن پست است که در آن روزنامه آمریکایی مدعی شد که یک عضو از حلقه داخلی پوتین در هفته‌های اخیر به صورت مستقیم با رییس جمهوری روسیه بر سر مدیریت جنگ در اوکراین ابراز مخالفت کرده است.

واشنگتن پست در این گزارش انتقاد از مدیریت اوضاع در جنگ را نشانه‌ای از آشفتگی در رهبری روسیه عنوان کرده است.

پسکوف روز جمعه به این رسانه آمریکایی گفت که اختلاف نظر بین پوتین و مشاورانش بخشی از روند معمول کاری است و به طور طبیعی اختلاف‌های کاری درباره اقتصاد، درباره هدایت عملیات نظامی. اختلاف درباره نظام آموزشی وجود دارد. این بخشی از روند معمول کاری است و نشانه شکاف نیست.

گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز در ماه آوریل نشان می‌دهد که مقام‌های آمریکایی پیشتر با افشای گزارش‌های نادرست اطلاعاتی به رسانه‌ها سابقه به راه انداختن «جنگ اطلاعاتی» علیه روسیه داشته اند. مقام‌های اطلاعاتی به طور مثال در ماه مارس ادعا کردند که روسیه برای استفاده از جنگ افزارهای شیمیایی در اوکراین آماده می‌شود و همین داستان را برای انتشار در اختیار واشنگتن پست قرار دادند.

به نوشته راشا تودی، همچنین گزارش ادعایی درباره اینکه پوتین توسط مشاورانش گمراه شده، ساخته ذهن جاسوس‌های آمریکایی است یا در مورد این مساله اغراق شده است.