وزیر راه و شهرسازی گفت: عرضه مسکن استیجاری را می‌توان با مدل نهضت ملی مسکن انجام داد و مسکن ۲۵ متری نیاز بازار را پاسخ نمی‌دهد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهرداد بذرپاش اظهار کرد: مسکن ۲۵ متری اصلاً در دستور کار ما نبوده و نیست، درحال حاضر ضرورتی هم ندارد؛ مسکن ۲۵ […]

وزیر راه و شهرسازی گفت: عرضه مسکن استیجاری را می‌توان با مدل نهضت ملی مسکن انجام داد و مسکن ۲۵ متری نیاز بازار را پاسخ نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهرداد بذرپاش اظهار کرد: مسکن ۲۵ متری اصلاً در دستور کار ما نبوده و نیست، درحال حاضر ضرورتی هم ندارد؛ مسکن ۲۵ متری در بازار نیازهای مردم را پاسخ نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه واحدهای ۲۵ متری برای مسکن استیجاری هم مناسب نیست، تصریح کرد: شاید متراژ کوچک برای سوییت‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی مناسب باشد، اما عرضه مسکن استیجاری را می‌توان با مدل نهضت ملی مسکن انجام داد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ما در حال عرضه زمین برای ساخت خانه‌های ویلایی هستیم، چگونه ممکن است برنامه‌ای مثل مسکن ۲۵ متری را در دستور کار قرار دهیم؛ همانطور که قبلاً اعلام کردیم عرضه این نوع واحدها توسط وزارت راه و شهرسازی تکذیب می‌شود