کشف ۵۵کیلو تریاک معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۵۵کیلو و ۸۸ گرم تریاک و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران یگان تکاوری اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ”مهرداد فراشی” بیان داشت: مأموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی اصفهان در راستای کنترل و بررسی […]

کشف ۵۵کیلو تریاک

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۵۵کیلو و ۸۸ گرم تریاک و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران یگان تکاوری اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ”مهرداد فراشی” بیان داشت: مأموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی اصفهان در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر حین گشت زنی دریکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری لیفان مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۵۵ کیلو و ۸۸ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، و به شهروندان توصیه می کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.