امامی در جمع خادمیاران و یاوران رضوی استان اصفهان گفت: خادمیاران و یاوران رضوی استان اصفهان خدمات خود را با رویکرد جهاد تبیین ارائه کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، سید محمدحسین امامی، معاون خادمیاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان در جمع خادمیاران و یاوران رضوی استان اصفهان که به مناسبت دهه […]

امامی در جمع خادمیاران و یاوران رضوی استان اصفهان گفت: خادمیاران و یاوران رضوی استان اصفهان خدمات خود را با رویکرد جهاد تبیین ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، سید محمدحسین امامی، معاون خادمیاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان در جمع خادمیاران و یاوران رضوی استان اصفهان که به مناسبت دهه کرامت برگزار شده بود به تشریح برنامه های کانون های تخصصی پرداخت و گفت: شعار امسال دهه کرامت خدمت کریمانه، جهاد عالمانه تعریف شده و تلاش می شود در این راستا حرکت های اثرگذاری را شاهد باشیم.
امامی در ادامه به مسئله جهاد تبیین و ضرورت توجه به آن در شرایط امروز جامعه تاکید کرد و عنوان داشت: خادمیاران باید تلاش کنند از جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته اند در برنامه های خود به نحو شایسته ای بهره برداری کنند.
وی اظهار داشت: در نیمه های دهه کرامت سالگرد رحلت بنیان گذار انقلاب و بزرگذاشت ۱۵ خرداد را داریم که برنامه های ویژه ای در این روزها برگزار خواهیم کرد. ۱۴ خرداد امام خمینی هادی امت در مسیر کرامت و ۱۵ خرداد امامزادگان محور بصیرت، جهاد و شهادت نامگذاری شده است.
امامی در پایان خاطرنشان کرد: از دهه کرامت سال گذشته میزهای خدمت رضوی در تمامی شهرستان های استان همه روزه برقرار بوده است و تنها به یک روز خاص اکتفا نکرده ایم تا بتوانیم خدمترسانی را در گستره بیشتری ارائه دهیم.
شایان ذکر است در پایان این جلسه خادمیاران و یاوران رضوی در بیانیه ای ساخت فیلم عنکبوت مقدس و اهانت به ساحت امام رضا(ع) را محکوم و بیانیه صادرکردند.
، در این بیانیه آمده است: نوکری امام رضا شرف ماست. مهد به اصطلاح هنر و دموکراسی بار دیگر چهره ی جانبدارانه و اغراض سیاسی خوبش را روی فرش قرمز جشنواره ی کن به نمایش گذاشت.کدام عقل سلیم و دانا است که فکر کند فیلم “عنکبوت مقدس” تنها موضوع قتلهای سریالی را به تصویر کشیده و بس؟آنچه امروز برای همه آگاهان و متفکرین مسایل سیاسی و اجتماعی مشخص است دشمنی بی چون و چرای کسانی است که چشم به نابودی ایران و مقدسات شیعیان را دارد.
بدین وسیله ما خادمیاران حریم آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام ضمن محکوم کردن جشنواره کن توهین های شرم آور و بی احترامی صورت گرفته در فیلم عنکبوت مقدس را که محصول مشترک کشورهای دانمارک،آلمان،سوئد، و فرانسه است با اوج سیاه نمایی علیه ایران و از همه مهمتر اهانت هتاکانه فیلم در تیزررسمی که نام عنکبوت مقدس بر روی تصویر مشهد با مرکزیت حرم مطهر امام رضا نمایش داده شده را محکوم نموده و مطابق ماده ۵۱۳ قانون مجازات اسلامی و ماده ۱۶ تعزیزات و مجازاتهای بازدارنده که بیان می دارد که هرکس به مقدسات اسلام نظیر خداوند متعال ،قرآن کریم ،پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار و… اهانت نماید.اگر مشمول حکم ساب النبی باشد اعدام و اگر نباشد از ۱ الی ۵ سال محکوم می شود.خواستار پی گیری و برخورد در اسرع وقت با مجرمان و عاملان این فیلم هستیم . باشد که در آینده شاهد چنین حوادث ننگین و تاسف باری نباشیم.
با آل علی هر که درافتاد ورافتاد

خبرنگار: الهام خانی