هدف از ساخت فیلم فرشته معرفی و قوی بودن زنان ایرانی است کارگردان فیلم فرشته گفت: هدف از ساخت فیلم فرشته معرفی و قوی بودن زنان ایرانی است که در این فیلم شعور، عفت، باانگیزه بودن و پاکدامنی آنان به شیوه ای هنرمندانه وخاص بیان می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ احمد […]

هدف از ساخت فیلم فرشته معرفی و قوی بودن زنان ایرانی است

کارگردان فیلم فرشته گفت: هدف از ساخت فیلم فرشته معرفی و قوی بودن زنان ایرانی است که در این فیلم شعور، عفت، باانگیزه بودن و پاکدامنی آنان به شیوه ای هنرمندانه وخاص بیان می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ احمد عبداللهیان فیلمساز ایرانی و کارگردان فیلم در حال اکران «فرشته» گفت:حدود بیست سال است که مشغول کار فیلمسازی هستم و با دستیاری وساختن فیلمهای کوتاه در سینما کارم را آغاز کردم، تاکنون حدود بیست فیلم کوتاه ساختم که روز حساب، انگشتر، عاقب همه، بت شکن، طبل، سقاخانه و…. جزو فیلمهای کوتاه کارنامه هنری من محسوب میشود.

عبداللهیان افزود: تا کنون چهار فیلم سینمایی بلند نیز ساخته ام که دختران جنگ، ۵۷۸روز انتظار، اشک نرگس و فرشته، و در حال حاضر هم مشغول مراحل دریافت پروانه ساخت به وقت موصل هستم.

عبداللهیان با اشاره به اینکه اکثر کارهایش موضوع دفاع مقدس است، افزود: «فرشته» نام فیلم در حال اکران من است که موضوع این فیلم با فیلمهای دیگرم یک موضوع جداگانه است و این بار در قالب یک موضوع اجتماعی فیلم فرشته را ساختم.

این کارگردان ایرانی هدف از ساخت فیلم فرشته را خطاب به قوی بودن زنان ایرانی عنوان کرد وگفت: در فیلم فرشته شعور، عفت، باانگیزه بودن و پاکدامنی زنان ایرانی به شیوه ای هنرمندانه وخاص بیان می شود که در اجتماع به عنوان زنان کار آفرین یک الگو خاص، محسوب میشوند.

عبداللهیان گفت بازیگران فیلم فرشته: لیلا برخورداری، ساناز سماواتی، علیرضا استادی، حشمت آرمیده و فاطیما درستکار هستند که با نقش آفرینی خود ما را در ساخت این پروژه سینمایی یاری دادند.

وی با اشاره به جشنواره فیلم فجر امسال۱۴۰۱ افزود: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور طی چند ماه گذشته، متاسفانه عده ای از هنرمندان وفیلمسازان بدون مطالعه وارد یکسری مسائل حاشیه ای شدند که تا حدودی برای سینمای ایران خوش آیند نبود.

کارگران فیلم فرشته گفت:جشنواره فیلم فجر امسال در اختیار خانواده بزرگ شهدا وانقلاب بود که متاسفانه حضور هنرمندان کمرنگ بود، ولی در هر صورت جشنواره به خوبی برگزار شد و بیشتر فیلمهایی هم که ساخته شده بود، دولتی بودند که هزینه های بسیاری برای آنها شده بود و این روند حالت یک سینمای مستقل را از دست داده بود.