معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعریض بزرگراه شهید خرازی باید در سریع‌ترین زمان ممکن بر اساس اولویت بندی و عمدتا در طول شب انجام شود و رعایت مسائل ایمنی در این اقدام ضروری است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعریض بزرگراه شهید خرازی باید در سریع‌ترین زمان ممکن بر اساس اولویت بندی و عمدتا در طول شب انجام شود و رعایت مسائل ایمنی در این اقدام ضروری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان در جلسه شورای ترافیک کلانشهر اصفهان گفت: اجرای پروژه‌هایی نظیر رینگ چهارم و کنار گذر غرب از جمله پروژه‌هایی است که باید در اولویت باشد و سریعا به نتیجه برسد.

وی با اشاره به تعریض بزرگراه شهید خرازی افزود: تعریض این بزرگراه باید در سریع‌ترین زمان ممکن و عمدتا در طول شب انجام شود و رعایت مسائل ایمنی در این اقدام ضروری است.

دکتر زینلیان اظهار کرد: تا زمانی که عملیات اجرایی تعریض بزرگراه شهید خرازی آغاز و کارگاه‌ها تجهیز شود، لازم است جلسه کارگروه فنی شورای ترافیک استان با دستور کار بررسی موارد فنی حسب دسترسی های بزرگراه تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: در اجرای این پروژه باید موضوع جلوگیری از مشکلاتی که در آینده می‌تواند ایجاد شود در دستور کار باشد و نیازمند توجه است.

وی با تأکید بر برگزاری جلسه ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه در سریع‌ترین زمان ممکن، خاطرنشان کرد: ضروری است در این جلسه موضوعات مربوط به حمل‌ونقل و ترافیک بررسی و پلیس راهور و شهرداری اصفهان بر اساس تفاهمات و ضوابط مربوطه پیگیر خدمات رسانی به مردم باشند.

دکتر زینلیان تصریح کرد: مسائل اجتماعی و نظرات مردمی برای ما بسیار مهم است و باید به نظرات مردمی بسیار اهمیت داده شود و می بایست اصول فنی و رضایتمندی عمومی در اجرای پروژه‌ها مد نظر قرار گیرد.