رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشورگفت: مناطق کم برخوردار نیازمند توجه بیشترآموزشی هستند و قرارگاه عدالت فرهنگی در این مناطق تشکیل شده است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،حمید طریفی حسینی درسفر به ریگان و افتتاح مدرسه استثنایی ۶ کلاسه گفت: توجه به این دانش آموزان در نقاط مختلف کشور به صورت ویژه در […]

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشورگفت: مناطق کم برخوردار نیازمند توجه بیشترآموزشی هستند و قرارگاه عدالت فرهنگی در این مناطق تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،حمید طریفی حسینی درسفر به ریگان و افتتاح مدرسه استثنایی ۶ کلاسه گفت: توجه به این دانش آموزان در نقاط مختلف کشور به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و قرارگاه عدالت فرهنگی به صورت خاص در مناطق محروم کشور راه‌اندازی شده است.وی گفت: ۸۰ درصد مدارس استثنایی کشور را خیران می‌سازند و تمام تلاش ما در مدارس استثنایی این است که استعداد‌هایی که در این مدارس آموزش می‌بینند شکوفا شوند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان هم گفت: برای خدمات بیشتر به جامعه هدف با اعتبار مشارکتی نوسازی و خیرین مدرسه‌ساز، مدرسه ۶ کلاسه دانش آموزان استثنایی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در طول سه سال و نیم ساخته شد.

برای ساخت این واحد آموزشی خیران و سازمان نوسازی مدارس ۳۵ میلیارد ریال هزینه کرده‌اند.