احمد فصیحی، سرپرست اداره بنیاد منطقه ۱۵ تهران: به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایثار، این جانباز عزیز حالت اشتغال بوده و مانند مستخدمین شاغل تلقی شده و تابع مقررات نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت حقوق ماهانه دریافت می‌کنند و این حقوق و مزایای ماهانه بدون هرگونه وقفه پرداخت شده است. ایشان […]

احمد فصیحی، سرپرست اداره بنیاد منطقه ۱۵ تهران:

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایثار، این جانباز عزیز حالت اشتغال بوده و مانند مستخدمین شاغل تلقی شده و تابع مقررات نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت حقوق ماهانه دریافت می‌کنند و این حقوق و مزایای ماهانه بدون هرگونه وقفه پرداخت شده است.

ایشان و خانواده گرامی‌شان علاوه بر بیمه پایه از خدمات بیمه درمانی تکمیلی برخوردارند.

این جانباز معزز به صورت مکرر از دریافت تسهیلات بلاعوض، اشتغال و کارآفرینی برخوردار بوده و از خدمت واگذاری زمین نیز استفاده کرده‌اند و در صورت مراجعه وام مسکن نیز طبق مقررات به ایشان تعلق خواهد گرفت.

ایشان جانباز نخاعی نیستند و از ناحیه یک پا مجروحیت دارند و بنا بر نظر پزشک معالج معمولاً مانند برای رفت و آمد از عصا استفاده می‌نمایند و فقط در برخی موارد خاص بدون دلیل پزشکی از ویلچیر استفاده می‌کنند.

با توجه به دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشکلات این جانباز عزیز مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس قوانین موجود، خدمات لازم به ایشان ارائه می‌گردد.