تا آخرین قطره خون، متحد ایستاده‌ایم یک روز خواهد رسید که با تمام عوامل پشت پرده اتفاقات اخیر یکجا تسویه حساب کنیم ارتش، سپاه، بسیج و فراجا؛ همسنگر و حامی یکدیگرند ملت فهیم، صبور و فداکار ایران در این سال‌ها آزمایش‌های بسیاری را تجربه کرده و از همه آنها سربلند بیرون آمده است. به گزارش […]

تا آخرین قطره خون، متحد ایستاده‌ایم

یک روز خواهد رسید که با تمام عوامل پشت پرده اتفاقات اخیر یکجا تسویه حساب کنیم

ارتش، سپاه، بسیج و فراجا؛ همسنگر و حامی یکدیگرند ملت فهیم، صبور و فداکار ایران در این سال‌ها آزمایش‌های بسیاری را تجربه کرده و از همه آنها سربلند بیرون آمده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ فرمانده کل ارتش گفت:ارتش، سپاه، بسیج و فراجا؛ همسنگر و حامی یکدیگرند ملت فهیم، صبور و فداکار ایران در این سال‌ها آزمایش‌های بسیاری را تجربه کرده و از همه آنها سربلند بیرون آمده است.روز خواهد رسید که با تمام عوامل پشت پرده اتفاقات اخیر یکجا تسویه حساب کنیم. زخم‌هایی بر پیکر این ملت رشید وارد شده است. زخم‌ها ترمیم خواهد شد و همه این شرارت‌ها و خباثت‌ها به طومار سیاه کارنامه آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی اضافه خواهد شد و روزی خواهد رسید که یکجا تسویه حساب خواهیم کرد و شما جوانان عزیز آن روز را به چشم خود خواهید دیده و شما خود مردان آن میدان خواهید بود. نیروهای مسلح پشتیبان یکدیگر و در خط مقدم ملت برای حفظ امنیت کشور و مقابله با تهدیدات هستند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان