پلیس تکیه گاه نظام است/ وجود پلیس امنیت ساز است نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،نیروی فداکار و شجاع است، گفت:پلیس تکیه گاه نظام است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی با بیان اینکه شاهد حضور باشکوه مردم با […]

پلیس تکیه گاه نظام است/ وجود پلیس امنیت ساز است

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،نیروی فداکار و شجاع است، گفت:پلیس تکیه گاه نظام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی با بیان اینکه شاهد حضور باشکوه مردم با امنیت کامل در پای صندوق های رای در استان هستیم،بیان داشت:برنامه ریزی های خوبی توسط نیروهای انتظامی و امنیتی جهت تامین انتخابات انجام شده است.
وی افزود:به فضل پروردگار متعال پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تکیه گاه مردم است و با شجاعت و فداکاری در خدمت جامعه است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان وجود پلیس را امنیت ساز دانست و گفت:پلیس با اقتدار در جهت امنیت ذهنی و اجتماعی مردم در صحنه است و با افتخار از این مهم حراست می کند.
حجت الاسلام پورذهبی در ادامه با اشاره به اینکه پلیس نیز در این ماموریت مهم همچون گذشته خواهد درخشید،تصریح کرد: رشادت و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی قابل تقدیر و قدردان این زحمات هستیم.