امضای برنامه‌های اجرایی یادداشت تفاهم ایران و سوریه در زمینه توسعه اداری سازمان اداری و استخدامی جمهوری اسلامی ایران و وزارت توسعه اداری سوریه، برنامه اجرایی تفاهم‌نامه مشترکی که بهمن ماه سال گذشته در تهران امضا شده بود را با هدف توسعه و گسترش افق‌های همکاری در حوزه‌های مختلف، ۱۵ شهریور در دمشق امضا کردند. […]

امضای برنامه‌های اجرایی یادداشت تفاهم ایران و سوریه در زمینه توسعه اداری

سازمان اداری و استخدامی جمهوری اسلامی ایران و وزارت توسعه اداری سوریه، برنامه اجرایی تفاهم‌نامه مشترکی که بهمن ماه سال گذشته در تهران امضا شده بود را با هدف توسعه و گسترش افق‌های همکاری در حوزه‌های مختلف، ۱۵ شهریور در دمشق امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت /سازمان اداری و استخدامی کشور، در این برنامه اجرایی که میان میثم لطیفی؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و دکتر سلام سفاف؛ وزیر توسعه اداری سوریه در ساختمان وزارت توسعه اداری سوریه به امضا رسید، دو طرف در زمینه تبادل تجربیات و بومی‌سازی دانش برای توسعه سیستم سنجش عملکرد اداری و نهادی و حمایت از عملکرد آن و آموزش و احراز صلاحیت و توسعه سیستم مدیریت منابع انسانی در دستگاه‌های دولتی همکاری خواهند داشت.
پیش از امضای این برنامه اجرایی، کارگاه مشترکی بین دو طرف برگزار شد که در آن معاونان وزیر، مدیران توسعه اداری در مراجع دولتی سوریه و تعدادی از مدیران سازمان اداری و استخدامی ایران شرکت کردند.
لطیفی در این کارگاه مشترک با ارائه مقاله‌ای به بررسی گام‌های تاریخی دستیابی به توسعه اداری در جمهوری اسلامی ایران و تصویب آیین‌نامه‌ها و نامگذاری و ارزیابی و تاثیر آن بر عملکرد منابع انسانی پرداخت.