با حضور فعالان رسانه ای، فعالان فضای مجازی، مدیران استانی و کشوری برگزار می شود: سمینار علمی رسانه، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی روز پنجشنبه ۲۳ تیر ماه سال جاری در سالن فرودوسی دانشگاه کردستان با حضور فعالان رسانه ای، فعالان فضای مجازی، مدیران استانی و کشوری برگزار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

با حضور فعالان رسانه ای، فعالان فضای مجازی، مدیران استانی و کشوری برگزار می شود:

سمینار علمی رسانه، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی روز پنجشنبه ۲۳ تیر ماه سال جاری در سالن فرودوسی دانشگاه کردستان با حضور فعالان رسانه ای، فعالان فضای مجازی، مدیران استانی و کشوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، منصور اولی، دبیر این همایش در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این سیمنار با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری کرد پرس، با هدف افزایش غنای علمی در حوزه های رسانه ای و فضای مجازی و بررسی آسیب های این حوزه برگزار می شود.

وی افزود: این همایش شامل سخنرانی استادان و مسئولان مربوطه و همچنین دو پنل کاملا تخصصی در حوزه رسانه و فضای مجازی و آسیب های اجتماعی با حضور استاتید کشوری و استانی است و طراحی محتوا با هدف آموزشی و اطلاع رسانی انجام گرفته است.

وی دکتر منصور ساعی، دکتر سیدحسن موسی چلک، دکتر آزاده سالمی، دکتر احمد امانی، دکتر جعفر عبدالملکی، آقای مهدی دانش پور و آقای مختار جعفری را از جمله ارایه دهندگان سخنرانی ها و مقالات علمی در این سمینار عنوان کرد و گفت: شورای سیاستگذاری علمی این همایش از ماه ها قبل در مورد محتوا و مخاطبان این همایش برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه حوزه سواد رسانه ای و مسائل فضای مجازی نیازمند نگاه علمی و تببین روشمند است، بیان کرد: هدف این سمینار تبیین این نگاه علمی است و امیدواریم تلنگری باشد برای اینکه فعالان مجازی و رسانه ای و همچنین جامعه شناسان و دلسوزان دانشگاهی مسائل این حوزه را با نگاه علمی تر دنبال کنند.

گفتنی است این سمینار روز پنجشنبه ساعت ۹ صبح در محل سالن فردوسی دانشگاه کردستان برگزار می شود.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان