مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری کارگاه قصه‌گویی با مضمون مدیریت پسماند برای ۹۰۰ دانش آموز در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خبر داد.‎به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با […]

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری کارگاه قصه‌گویی با مضمون مدیریت پسماند برای ۹۰۰ دانش آموز در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خبر داد.
‎به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ مدیریت پسماند در میان اقشار مهم و اثرگذار جامعه، کارگاه قصه گویی با مضمون مدیریت پسماند و با حضور ۹۰۰ نفر از دانش‌آموزان منطقه ۱۲ برگزار و در پایان کتاب‌های تولیدی سازمان مدیریت پسماند به شرکت کنندگان در این کارگاه هدیه شد.
او افزود: با همکاری یکی از کتابخانه های شهر مسابقه نذرکتاب با موضوع محیط زیست و مدیریت پسماند نیز برگزار و در پایان به برگزیدگان این مسابقه مجموعه کتاب های آموزشی مدیریت پسماند اهدا شد.
به گفته ساکتی، همچنین مجموعه‌ای از تولیدات مکتوب سازمان مدیریت پسماند به کتابخانه اهدا شد تا به صورت امانت در اختیار علاقمندان قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان همچنین از توزیع مجموعه ۱۰ جلدی کتاب‌های «پاکیمن و تبدیل شوندگان» توسط این سازمان خبر داد و گفت: ۸ جلد از این مجموعه کتاب‌ها ویژه رده سنی دبستان و ۲ جلد به صورت تصویری برای رده سنی پیش از دبستان طراحی شده است که در برنامه های آموزشی مدارس بین دانش آموزان توزیع می‌شود.
او افزود: مجموعه ۶ جلدی کتاب های کمیک استریپ که با زبان طنز به موضوع چالش‌های پسماند و اثرات آن بر محیط زیست می‌پردازد ویژه رده سنی نوجوان منتشر شده که در برنامه های میدانی بین مخاطبان توزیع می‌شود.
ساکتی با اشاره به استقبال مدارس از طرح آموزشی سازمان مدیریت پسماند، گفت: آموزش دانش‌آموزان به درخواست مدارس در حال برگزاری است و علاوه بر ارائه مباحث آموزشی در زمینه مدیریت پسماند، مدارس به مخازن تفکیک پسماند خشک نیز تجهیز می‌شوند.