باشگاه بایرلورکوزن یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال اسپانیا را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، باشگاه بایرلورکوزن پس از کسب نتایج ضعیف جراردو سیوانه، سرمربی سوئیسی خود را برکنار کرد. پس از این اتفاق ژابی آلونسو، هافبک اسبق تیم ملی اسپانیا که سابقه قهرمانی جهان و […]

باشگاه بایرلورکوزن یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال اسپانیا را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، باشگاه بایرلورکوزن پس از کسب نتایج ضعیف جراردو سیوانه، سرمربی سوئیسی خود را برکنار کرد.

پس از این اتفاق ژابی آلونسو، هافبک اسبق تیم ملی اسپانیا که سابقه قهرمانی جهان و دو دوره قهرمانی یورو با ماتادورها را در کارنامه داشته و همچنین با پیراهن رئال مادرید و لیورپول لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برده به عنوان سرمربی جدید لورکوزن انتخاب شد.

آلونسو ۴۰ ساله که در تیم‌های بایرن مونیخ و رئال سوسیه‌داد نیز بازی کرده در دوران مربیگری‌اش هدایت تیم ب سوسیه‌داد و زیر ۱۴ سال رئال مادرید را برعهده داشته است‌.

تیم سردار آزمون با کسب ۵ امتیاز تا پایان هفته هشتم بوندس‌لیگا در رده هفدهم قرار گرفته و در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز پایین‌تر از کلوب بروخه بلژیک و پورتو در رتبه سوم گروه خود حضور دارد.

به همین دلیل مدیران لورکوزن پس از شکست دو بر صفر شب گذشته برابر پورتو در نهایت تصمیم به برکناری سیوانه گرفتند